קטש. ממשיך לעונה נוספת בבירה
קטש. ממשיך לעונה נוספת בבירהצילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים

מחיר ההצלחה. אל הקדנציה השניה שלו כמאמן בבירה, הגיע עודד קטש במהלך העונה שעברה, בפברואר 2018.

התוצאות הטובות, היכולת המרשימה במרבית משחקי העונה והחיבור המצויין עם השחקנים והקהל, הביאו את הירושלמים להודיע היום (שלישי) על הארכת חוזהו של מאמן הנבחרת לעונה נוספת.

רגע לפני המשחק החשוב נגד טנריף במסגרת רבע גמר ליגת האלופות באולמם הביתי (מחר, 20:30), הודיעה ירושלים על הארכת חוזהו של קטש בשנה נוספת, עד לתום עונת המשחקים 2019/20.

לאחר העונה שעברה, השנה בנו קטש והנהלת המועדון קבוצה שונה לגמרי מזו שהתרגלנו בשנים האחרונות, זאת בשל עזיבתו של אורי אלון, הבעלים הקודם וההסתפקות בסכומים נמוכים לטובת רכש. עם זאת, דווקא בתקציב קטן יותר, ירושלים בנתה קבוצה טובה הרבה יותר ומחמאות רבות על כך מגיעות גם לקטש.

לאחר פתיחה לא טובה במפעל גביע ווינר סל, טורניר קדם העונה של ליגת העל בכדורסל, השתלטה ירושלים על הליגה כשניצחה שוב ושוב באולמה הביתי, תוך תצוגות מצויינות גם באירופה.

אל השיא העונה הגיעה ירושלים עם זכיה בגביע המדינה בכדורסל לאחר 11 שנים, וכן העפלה אל רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, מפעל הכדורסל השלישי בחשיבותו באירופה עם מאזן מרשים של 14 ניצחונות מול 2 הפסדים.

מחר יוכלו הירושלמים לסמן וי חשוב נוסף בדרך לפיינל-פור שאם יעפילו אליו יתקיים זה באולמם הביתי, שם יהיו מועמדים רציניים לזכיה בתואר אירופי לראשונה מזה 15 שנים.

קטש מסר לאתר הרשמי: "מהרגע הראשון שחזרתי לירושלים הרגשתי שוב בבית וטבעי שארצה להישאר בבית כזה. יש כאן קהל נהדר וארגון מצוין עם חזון ודרך שאני שמח להיות חלק ממנה. עשינו כבר דברים מאוד יפים השנה ואני מאמין ומקווה שכבר מחר נעשה עוד צעד להישג גדול נוסף"

מנכ"ל המועדון גיא הראל אמר כי "החיבור בין עודד להפועל ירושלים היה לנו נכון וטבעי כבר בעונה שעברה, שהייתה קשה יותר למועדון, והשנה החיבור הזה מניב פירות עם קבוצה מיוחדת על המגרש ומחוצה לו שכבר הביאה תואר אחד והולכת בכל הכוח על שניים נוספים".

לדברי הראל, "התרומה של עודד רחבה בהרבה מהיכולות המקצועיות שלו והדבר מורגש ביתר שאת בקבוצה שאתם רואים השנה על המגרש. חשוב לנו מאוד לייצר המשכיות לעונה הנהדרת שאנו חווים כרגע, בפרט כשמדובר לעמדת המאמן, ואני שמח מאוד שעודד נשאר איתנו ובטוח שעוד נכונו לנו הרבה רגעים יפים ביחד"