שפי פז: צריכים את שקד במשרד המשפטים

מנהיגת המחאה החברתית נגד המסתננים בדרום תל אביב, שפי פז, יצאה היום (חמישי) באופן תקיף ביותר נגד המסתננים.

"אני עומדת בגינת לוינסקי, לב השטח הכבוד בדרום תל אביב", אמרה. "אנחנו צריכים את איילת שקד במשרד המשפטים לפחות לעוד קדנציה. היא התחילה תהליכים, אנחנו חייבים שהם יימשכו. אין לנו זמן לאנשים שילמדו עכשיו את החומר, אנחנו צריכים שהיא תהיה שם ותמשיך את העבודה המעולה שהיא עושה".

שר חדש שייכנס, עם כל הכוונות הטובות, ייקח לו לפחות שנתיים ללמוד את החומר. אין לנו זמן. צריך להבין: ארבע השנים הקרובות זה הסוף – או שנמצא פתרון והם ייצאו מכאן או שהם נשארים איתנו לעולמי עולמים, בכיה לדורות. לא מדובר רק באזרוח מי שפה, מדובר באיחוד משפחות, בחידוש ההסתננות, בביטול מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, מדובר בשינוי מוחלט של האופי והזהות של המדינה הזאת. אז בבקשה, תנו לאיילת שקד את הצ'אנס להמשיך את העבודה המעולה שהיא עושה", הוסיפה פז.

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד, ציינה "בארבע השנים האחרונות פעלנו ללא לאות כדי למצוא פתרון להוצאת המסתננים ממדינת ישראל. בלמנו את מתווה האום שהיה מאפשר אזרוח ונסינו לקדם את פסקת ההתגברות. בקדנציה הבאה נמשיך במהפכה המשפטית ונוציא את המסתננים מישראל אם ע"י פסקת ההתגברות ופתיחת חולות או ע"י העברה למדינה שלישית".