טימור, באטלר ופלדין חוגגים הערב בנהריה
טימור, באטלר ופלדין חוגגים הערב בנהריהצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

עירוני נהריה אמנם מדורגת במקום ה-11 והלפני אחרון בטבלת ליגת העל בכדורסל, אך מחצית מניצחונות הליגה שלה העונה הושגו מול יריבות מהצמרת הגבוהה. אחד מאותם הניצחונות הושג על לא אחרת מאשר הפועל ירושלים, בסיבוב הקודם.

הערב (מוצאי שבת) אירחה נהריה את ירושלים למשחק נוסף ביניהן כשמלבד העובדה שניצחה אותה בסיבוב הקודם, העובדה כי ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו לטובת הקבוצה המארחת וכי הירושלמים מגיעים בין שני משחקיהם החשובים מול טנריף הספרדית במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, הבטיחו גם הן משחק קשה.

נהריה, שרק במחזור שעבר הפתיעה כשהנחילה להפועל חולון את הפסדה הראשון לשנת 2019 והייתה לקבוצה הראשונה שמנצחת את חולון בבית ובחוץ, קיוותה לצבור ניצחון שני ברציפות לראשונה מזה זמן רב בליגה, ולא הייתה רחוקה מכך הערב.

המשחק נפתח בצורה שקולה, אך ריצת 16:0 של האורחים מירושלים, הורידה אותם ביתרון דו-ספרתי להפסקת המחצית עם 59:48.

מבול של שלשות של הירושלמים ברבע השלישי הותיר אותם במרחק גדול מהצפוניים ונראה היה כי אלה ישייטו כל הדרך לניצחון כשפתחו פער בן 25 נקודות.

בדקות האחרונות של הרבע האחרון והמכריע התעוררו שחקני נהריה וכמעט שהצליחו להשוות את התוצאה אך לצערם זה היה מאוחר מדי ולבסוף נגמר עם הפסד ביתי נוסף, החמישי ברציפות, בפער דו-ספרתי, עם 103:93.

אחרי שניצחה בקושי את טנריף באולמה הביתי, ארבעה ימים לפני משחק הגומלין מול הספרדים בספרד, ירושלים מנצחת בקושי גם את נהריה מתחתית הטבלה. היכולת בהגנה לא תספיק לירושלמים בספרד.