לך על זה
לך על זהעטיפת הסינגל

סינגל ראשון לדוד שפירא (31) כיום תושב ירושלים, במקור נולד והתחנך במונסי, ניו יורק. כבר בימיו הראשונים חזו לו עתיד מוזיקלי כזה שעובר מדור לדור אצל משפחת שפירא כבר מסב המשפחה, דרך האב, האח והזמר מרדכי שפירא ושאר בני המשפחה המזמרים.

לכן אך טבעי ל Duvie הצעיר, להתחיל את דרכו המוזיקלית בגיל 7 כזמיר בפרחי "צליל וזמר" המיתולוגית, ומשם בגיל 9 היישר ללהקת הילדים הפופולארית "פרחי מיאמי", שם בלט במיוחד כפרפורמר אדיר וכמי שמצליח לסחוף את הקהל.

שפירא מנהל בישראל קבוצת פוטבול בנים אמריקאית ובין לבין הוא מקפיד לרגש ולחבר את הקהל לתוכן המוזיקלי שלו בחופות, שבתות מוזיקליות ובכל הזדמנות שמחה שנקרית בדרכו. כעת נעתר סופסוף להפצרות בני המשפחה ולאלו ששמעו אותו שר , והוא יוצא לקריירה משלו. סינגל הבכורה שאתו הוא מתכוון לפרוץ את העיסוק המשפחתי ולהגיע לתודעת המוזיקה היהודית העולמית הוא "לך על זה" - סינגל מקפיץ ומרענן במיוחד.

"לך על זה" מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה החסידית, ומסמל את הדרך הלא פשוטה, ואת הדלתות שנסגרו בפניו של דוד עד לרגע בו החליט "ללכת על זה" ולפנות לטובים ביותר בתעשיית המוזיקה החסידית.

מרגע ההחלטה אי שם לפני מספר חודשים, הספיק שפירא לפגוש את המלחין האגדי ארי גולדוואג שחתום על להיטים רבים, את קוסמת המילים מרים ישראלי שניסחה טקסט מופלא למסר החזק ששפירא מבקש להעביר, במיוחד לדור הצעיר: "אם באמת תרצו לעשות משהו שתמיד חלמתם עליו, לכו על זה!" מסכם שפירא את החוויה האישית שלו שבוקעת היטב דרך מילות השיר.

מילים: מרים ישראלי | לחן: ארי גולדוואג | הפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי