המפגש עם אמונה. הבוקר
המפגש עם אמונה. הבוקרצילום: דוברות

יו"ר איחוד מפלגות הימין תא"ל במיל' הרב רפי פרץ נפגש הבוקר (שני) עם ראשי תנועת "אמונה", היו"ר ליאורה מינקה והמנכ"ל דוד הדרי. במהלך הפגישה דנו המשתתפים בצורך לחזק את העשיה המשותפת.

ליאורה מינקה אמרה בסיום הפגישה, "שמחתי להכיר את הרב רפי פרץ, מצאתי ראש מפלגה המחויב לערכי הציונות הדתית ומפעליה. כמאמינה בערכי הציונות הדתית ושותפה לעשיתה, אני משוכנעת שהרב רפי יוביל לחיבור מחודש של המפלגה עם המפעלים החינוכיים והחברתיים שעליהם גאוותנו".

הרב פרץ אמר, "שמחתי להיפגש עם ראשי 'אמונה' ולשמוע מהם על העשייה המבורכת שלהם, שהיא כבוד לציונות-הדתית ולמערכותיה הפועלות בתחומים החברתיים לטובת תושבי ישראל כולם. אין לי ספק ששתוף הפעולה בינינו ימשיך ויתעצם בקדנציה הקרובה''.

מנכ"ל תנועת אמונה דוד הדרי הוסיף, "כמו תמיד אנחנו שמחים עד מאוד להיפגש עם הרב רפי פרץ וצמרת הבית היהודי. כסגן ראש העיר ירושלים לשעבר וכמנכ"ל 'אמונה' בהווה, תמיד תמכתי בנציגי הציונות הדתית, תמיד הקפדתי על חיבור אידאולוגי ומעשי וכך גם אפעל בהמשך. מאחל לרב רפי פרץ המון הצלחה".

עידית סילמן, מספר 5 ברשימת איחוד מפלגות הימין, חברת האסיפה הכללית של "אמונה" ויו"ר סניף "אמונה" רחובות, אמרה כי "מתוך עבודה צמודה ושוטפת וכן היכרות עמוקה עם תנועת 'אמונה', אין לי ספק כי היא מהווה חוד חנית של העשייה החברתית במדינת ישראל, נוגעת בכל תחומי החיים, בכל המגזרים מצפון ועד דרום: אקדמיה, נוער וילדים בסיכון, חקיקה נשית, תמיכה באמהות עובדות ועוד, הן רק חלק קטן מהעשיה החברתית המקצועית הנרחבת של הצוותים המקצועיים המסורים של 'אמונה'. אנו נמשיך ונחזק את שיתוף הפעולה והעשייה הברוכה ובאופן אישי אני רואה כמשימה שלי בכנסת הקרובה תהיה להעצים, לקדם ולהרחיב את העשיה החברתית המבורכת הזאת".

ח"כ מוטי יוגב אמר כי ''תנועת 'אמונה', תנועת האישה הדתית לאומית, היא תנועת חסד מהגדולות בישראל. 'אמונה' פועלת בתחומי רווחה וחינוך רבים. במוסדות 'אמונה' מתחנכים אלפי ילדים במעונות ובמוסדות לילדים ונוער בסיכון. תנועת 'אמונה' זוכת פרס ישראל, תנועה מובילה בציונות הדתית ובעם ישראל".

ניר אורבך מנכ"ל הבית היהודי הדגיש "אנחנו רואים חשיבות רבה בהידוק הקשר בין הבית היהודי ובין ארגוניה השונים של הציונות הדתית. אמונה היא אחת מנושאות הדגל של הפעילות החברתית המשמעותית בנושאים רחבים ואנו נמשיך בעזרת ה' ונחזק את התנועה המפוארת הזו".