אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

ברשת "שעלים" של הגרעינים התורניים הפרוסים בישראל ונמצאים בחזית העשייה החברתית מתכוונים לקיים 32 לילות סדר ציבוריים שבהם ישתתפו אלפי אנשים.

המשפחות השותפות בגרעינים פותחות את הדלת ואת הלב למשפחות חד הוריות, למתגיירים, לעולים ולציבור החילוני המעוניין לטעום טעמו של חג הפסח בניחוח בית סבא.

בשנה שעבר הצטרף אדם לליל הסדר הציבורי לאחר הסביר שהוא לבד בארץ ואין לו עם מי לחגוג. "האם המסגרת שלכם מתאימה לי?", שאל את מארגן הסדר. "בוודאי", הוא השיב לו. מיד האיש הוציא מכיסו צ'ק וביקש לצרף עוד שלושה אנשים הקרובים אליו. בסוף הסדר הוא סיפר שזאת הייתה החוויה הרוחנית הגדולה ביותר לו ולחבריו.

"בעלי עבר דיאליזה ומרותק למכשירים", סיפרה אישה באחת מערי הפריפריה, ''לא ידעתי את נפשי עד אשר חברי הגרעין התורני נקשו בדלת והביאו אל ביתי את כל הנדרש לעריכת סדר יחד עם משפחה מהגרעין שתעזור בעריכת הסדר".

אלו דוגמאות למעשי החסד הגדולים שמשפחות הגרעינים עושות מידי ביומו וביתר שאת תעשנה ב"ליל הסדר" הקרוב.

הרב רחמים נסימי, יו"ר רשת שעלי תורה, מסר: "אנו קוראים לכם, חברים יקרים ואהובים, להיות שותפים למצווה גדולה וחשובה זו. נשמח להיות שליחי המצווה שלכם.

אנא תרמו בעין יפה ובלב רחב והקב"ה ישלח לכם כגמולכם הטוב. תרומה שלכם תזכה עוד ילד וילדה, עוד משפחה, עוד חייל בודד, לחגוג את ליל השימורים באוירה שמחה ומרוממת".

הקישו 6137* או צלצלו ל:1-800-200-430. לתרומה באתר האינטרנט לחצו כאן