ד"ר שמחה גולדין מגיב לדיווחים על עסקה: ספין חדש

פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת על ידי חמאס בעזה, מגיב לדיווח בטלוויזית החמאס ולפיו ההסכם בין נתניהו לראשי ארגון הטרור כולל שחרור מחבלים והחזרת גופותיהם של גולדין ואורון שאול.

''התעוררנו הבוקר לספין חדש בדבר שחרור הדר ואורון, אני מזכיר לכולם שראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו התחייב באופן רשמי במסמך שהוציא שלא תהיה הסדרה בלי החזרת החיילים ולכן אנחנו דורשים ממנו שיהיה חזק ויביא את החיילים מיד ועכשיו לפני כל הסדרה ולפני כל הסכם", אמר גולדין.

"הפרסומים הבוקר - ספין בחירות שמשחק ברגשות המשפחות", נמסר ממשפחת גולדין. "תחת הקדנציה של הממשלה הנוכחית למדנו על בשרנו שכאשר מתפרסמים דיווחים בתקשורת זה אומר שלא קיים הסכם להשבת הבנים הביתה ושוב פעם הממשלה החמיצה הזדמנות".

"מאז שבננו הדר נחטף למנהרה על ידי חמאס ומוחזק בעזה ממשלות ישראל מפספסות אפשרויות רבות לשנות את המשוואה - ללחוץ את חמאס ולהגיע להסכם חילופי השבויים הטוב ביותר שנחתם עם האויב", הוסיפו הוריו של הדר גולדין.

כאמור, ערוץ "אל-קודס" השייך לחמאס דיווח הבוקר (רביעי) כי במסגרת ההבנות המתגבשות בין ראש הממשלה נתניהו לחמאס צפויה ישראל לשחרר מחבלים בתמורה להחזרת חללי צה''ל המוחזקים בעזה.