באמת צריך לעשות משהו עם כל המטאטאים האלה
באמת צריך לעשות משהו עם כל המטאטאים האלהצילום: iStock

כל מדינה חייבת חוקים משל עצמה, אבל יש מדינות שפשוט הגזימו. ריכזנו עבורכם מספר חוקים שיגרמו לכם להעריך מחדש את ספר החוקים של מדינת ישראל.

גלידה בכיס האחורי

החוק במדינת ג'ורג'יה קובע שחל איסור מוחלט להחזיק גביע גלידה בכיס האחורי, בימי ראשון. החוק נקבע לפני קרוב למאה שנה כנגד אנשים שנהגו לגנוב סוסים מבעליהם. הגנב החכם היה תוקע את הגלידה בכיס האחורי ומפתה את הסוס ללכת אחריו. למרות שהחוק כבר לא רלוונטי כמה עשרות שנים, המחוקקים כנראה עדיין לא מצאו זמן לבטל אותו.

איפה בכלל יש כאן מקום לגלידה?
איפה בכלל יש כאן מקום לגלידה?צילום: iStock

עונש מוות על התאבדות

מה עושים נגד מתאבדים? מחוקקים עונש מוות כנגדם. מדינת ניו יורק ניסתה להתמודד עם מתאבדים המנסים לקפוץ מבניינים גבוהים וקבעה שבמידה והם לא מתו מהקפיצה- היא תשלים בשבילם את העבודה. לא בטוח את מי מרתיע העונש החמור הזה, אבל מומלץ להימנע מקפיצות כאלו בכל מקרה.

להרוג את מי ששורד את הנפילה זה לא תמיד הכי חכם
להרוג את מי ששורד את הנפילה זה לא תמיד הכי חכםצילום: iStock

אסור לדבר במעלית

ואם כבר דיברנו על ניו יורק, מסתבר שבשביל למנוע מבוכה במעליות- חוקקו במדינה חוק האוסר על דיבור במעליות. האזרח שומר החוק נדרש לשלב ידיו ולהסתכל בשתיקה אל הדלת הסגורה עד היציאה לקומה. החוק אולי קצת הזוי, אבל לפחות הוא יכול להציל אתכם מהשתיקה המביכה שיש בכל עליה במעלית.

ממילא השיחות במעלית מיותרות
ממילא השיחות במעלית מיותרותצילום: iStock

להתחתן עם המתים

אמנם לא ברור למה שמישהו ירצה לעשות את זה, אבל בצרפת חל איסור חמור להתחתן עם המתים. לאחר מלחמת העולם השניה היו מאורסות רבות שרצו להתחתן עם הבעל לעתיד שמת במלחמה, הממשלה החליטה לאסור את החתונה, והאיסור נשאר עד לימינו אם היה לכם תכנונים בנושא.

איתך עד המוות
איתך עד המוותצילום: iStock


לדרוך על שטרות

בתאילנד מתייחסים לכסף בכבוד. אולי המטבע שלהם- ה"באט", שווה בסך הכל עשר אגורות, אבל זה לא מפריע להם לאסור על כל האזרחים לדרוך על שטרות הכסף במדינה. הסיבה הרשמית לאיסור היא השמירה על כבוד התמונה של המלך התאילנדי המופיעה על השטר, אבל יכול להיות שהם סתם סוגדים לכסף.

זהירות לא לדרוך..
זהירות לא לדרוך..צילום: iStock

6. הכלבים המלכותיים

בממלכה הבריטית חל איסור מוחלט על כלבים ביתיים פשוטים "להתחתן" עם כלבי האצולה של בית המלוכה. כלבי המלכה רשאים להסתובב רק בחברת כלבים הראויים למעמדם והחוק אוסר לאפשר להם להסתובב בחברת כלבים פשוטים. ככה שאם תרצו לקדם את הכלב שלכם, תהפכו אותו לדוכס המלונה לפני.

לא כל אחד ראוי להיות חבר שלו
לא כל אחד ראוי להיות חבר שלוצילום: iStock

מכירים חוקים מוזרים אחרים? יש לכם חוקים יותר טובים? מוזמנים לשתף בתגובות.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם