רפי לבנגרונד
רפי לבנגרונדצילום: חזקי ברוך

רפי לבנגרונד, אביה של קים יחזקאל-לבנגרונד ז"ל שנרצחה בפיגוע בברקן באוקטובר 2018, הודיע כי מפלגת "ארץ ישראל שלנו" בראשותו החליטה להסיר את מועמדותה לכנסת ולתמוך במפלגת "מגן" בראשות גל הירש.

"מתוך אחריות לאומית והבנה שאין התייחסות הוגנת לצרכים האמיתיים של הציבור בקמפיין הבחירות של המפלגות הגדולות , אלא הטלת רפש הדדית, החלטנו לתמוך באיש שלטעמנו מייצג את ארץ ישראל היפה והטובה עם הערכים שגדלנו עליהם", אמר לבנגרונד.

''אני, שמשפחתי נרצחה בשואה ובתי קים נרצחה בפיגוע אכזרי, מפציר בכם בוחרי ליברמן, כחלון, לוי אבוקסיס ועוד - אנא ביחרו במגן ובגל הירש במקום באנשים עם אמירות חלולות ופופוליסטיות ללא כיסוי".

לבנגרונד הוסיף "מה שחשוב לנו כהורים שכולים הוא הטיפול בלוחמה בטרור ובמחבלים ובני משפחותיהם, כדי לדאוג שלא יהיו עוד משפחות שכולות כתוצאה מפיגועים וכדי לפעול להחרמת רכושו ונכסיו של הרוצח.

''אנחנו סומכים על מפלגת מגן בכל הקשור לסוגיות אלו. גל הירש הצהיר לא אחת כי הוא מתכוון להילחם באופן בלתי מתפשר בכל הקשור לטרור ולענישת מחבלים. כמו כן הבטיח הירש לדאוג להעביר את 'חוק החסינות לכוחות הביטחון באירועים מבצעיים', המתכתב בדיוק עם הערכים שלנו שצריך לעשות הכל בכדי למנוע פעולות טרור ולא לאפשר אוזלת יד. אני קורא למשפחות שכולות ולכל מי שחשוב לו שמקרי הטרור לא יימשכו ונוכל לחיות בבטחה במדינה שלנו – להצביע למפלגת מגן".

ת"אל במיל' גל הירש, יו"ר מפלגת מגן, מסר "אנחנו מודים לרפי ולמפלגתו על התמיכה בנו. מפלגת מגן כשמה כן היא – נועדה להגן על אזרחי ישראל ברמה הביטחונית, החברתית והכלכלית וכך בכוונתנו לעשות. התחייבנו בפני רפי שנעשה הכל כדי למנוע מקרי טרור עתידיים ובמקביל להעניש בחומרה את המפגעים ובני משפחותיהם כולל הריסת תשתיות וכל אמצעי מרתיע אחר".