מרגישים בבית. את הפסד הבית הראשון שלה העונה ספגה הפועל חולון מעירוני נס ציונה. היה זה בסיבוב הראשון של ליגת ווינר סל ומאז הרבה מים ירדו מהשמיים והשתיים שינו את פניהן - בעוד האחת ניצחה ללא הפסקה ועלתה אל ראשות טבלת הליגה, השניה הראתה חוסר יציבות והתקשתה לתפקד בשני מפעלים במקביל - בזו האירופית ובזו הישראלית.

הערב (ראשון) נפגשו השתיים פעם שלישית העונה ובסיום סיפקה נס ציונה הפתעה גדולה כשגברה על חולון בתוצאה 97:84 באולמה הביתי, היכל הטוטו שבחולון.

הניצחון של האורחת מנס ציונה לא מפתיע לאור העובדה כי כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות לקבוצה האורחת, אך כשמדובר בהפסד שני ברציפות בליגה לחולון שניצחה את כל 11 משחקיה בסיבוב השני המושלם שלה, זו כבר הפתעה לא קטנה בכלל.

חולון מפסידה משחק שלישי מתוך ארבעה בסיבוב השלישי בפער דו-ספרתי, ויכולה לאבד את מקומה בראשות טבלת ליגת העל בכדורסל למכבי ת"א, אם זו תנצח מחר בקלאסיקו של העונה את הפועל ירושלים באולמה הביתי שבתל אביב.

אחרי שבסיבוב הקודם מולה הפסידה על חודה של נקודה בהארכה אחרי שכבר חזרה מפיגור 18 ברבע האחרון, הפעם נס ציונה שבששת משחקיה האחרונים בליגה גברה רק על בני הרצליה מתחתית הטבלה, עושה את העבודה ומטפסת אל המקום החמישי בטבלה, אחרי מופע גדול נוסף של דקוואן קוק שקלע 30 נקודות באחוזים מדהימים.

חולון לא הצליחה להוביל אפילו לא לרגע אחד במשחק הערב ורגע לפני חצי גמר היורופקאפ מול ססארי האיטלקית, יש לה עבודה רבה ואסור לה לנוח על זרי הדפנה.