עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד איתמר בן גבירצילום: עוצמה יהודית

מועמד איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר מגיב היום לקריאה שפרסם יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין לתומכיו בה ביקש, "אל תכנעו לספינים של הרגע האחרון".

בן גביר אמר בתגובה כי "הספין המרכזי כאן הוא של פייגלין שמוכר לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע. בעלונים בבתי הכנסת הוא מציג את זהות כמפלגת ימין, ובתקשורת הכללית הוא קורץ לפעילי מרצ".

"קשה להתעלם מהדעות העקביות של חברי מפלגת זהות שנעשה מאמץ רב להסתיר אותן במשך כל הקמפיין. כך לדוגמא רונית דרור שהצביעה כל חייה למפלגת העבודה וכתבה בעבר כי נתניהו ואשתו הם 'זוג משוגעים' ובדף הפייסבוק שלה התבטאויות רבות התומכות בארגוני שמאל קיצוני ובתכנית השלום עם הפלסטינית", הוסיף בן גביר.

לדבריו, "כדאי להזכיר גם את חבר רשימת זהות רון צפריר, גם הוא ממפלגת העבודה שכתב בשעתו על מתווה עמונה כי ממשלת ישראל קיימה 21 ישיבות על עמונה וישיבה אחת בלבד על דו"ח העוני והעבירה 130 מיליון שקלים למתווה עמונה "על חשבון" 161 מיליון שקלים בתקציבי הבריאות החינוך והרווחה. צפריר גם כתב שהוא מרגיש שהוא מאבד את זכויותיו 'במדינת הימין הדורסני' ולטענתו הימין והדתיים גונבים את הקופה הציבורית".

בן גביר סיים בקריאה למצביעי זהות לחשוב פעם נוספת על השלכת תמיכתם בפייגלין. "מי ערב לנו שחברי רשימת זהות יעמדו לימין ההתיישבות ביום שאחרי הבחירות? למה שיוצאי מפלגת העבודה יתהפכו לפתע ויצביעו נגד התכנית של טראמפ?".