לוסי אהריש וג'קי לוי
לוסי אהריש וג'קי לויצילום: גלי צה"ל

שינויים בלוח המשדרים של גלי צה"ל בימי חמישי בשעה 11:00 בבוקר.

תוכניתם של יועז הנדל וניצן הורביץ, 'מצד שני' לא תימשך, בעקבות בחירתו של הנדל לכנסת. במקומם ישדרו לוסי אהריש וג'קי לוי תכנית זוגית חדשה, על כל מה שבין האישי לפוליטי, והאנשים שמרכיבים את הישראליות.

ג'קי לוי, (55), נשוי ואב לחמישה. איש גלי צה"ל מזה 21 שנים, מגיש טלוויזיה, עיתונאי, מנחה, תסריטאי ופובליציסט.

את דרכו החל כמגיש התכנית "פיוס בע"מ" בערוץ 2, ומאז הגיש תכניות טלוויזיה רבות בינהן "העולם הבוקר" ברשת עם אברי גלעד והילה קורח, ואת תכנית הלילה "נבחרת החלומות" בערוץ 1 עם דרור רפאל ולוסי אהריש .

הוא בעל טור שבועי בעיתון "ישראל היום", כתב בעבר טורים בעיתון ״ידיעות אחרונות״ ובמקומון הירושלמי "כל העיר". ג'קי הגיש בעבר את התכנית "המילה האחרונה". כיום, הוא מגיש בגלי צה״ל את התכנית ״משפחה גרעינית״, יחד עם אברי גלעד, שרון קנטור ועינת נתן.

לוסי אהריש (37), עיתונאית, מגישה טלוויזיה ושחקנית. היא החלה את דרכה בערוץ 10, כמגישת מבזקי חדשות השעה, ובכך פרצה דרך והייתה לעיתונאית הערבייה-ישראלית הראשונה שהגישה בשפה העברית. היא שימשה ככתבת שטחים בחדשות 10 ובהמשך ככתבת מערכת "ערב טוב עם גיא פינס".

ב-2013 הגישה את תכנית הבוקר בערוץ 2, "יום חדש" לצידו של יואב לימור, ובמקביל החלה להגיש את מהדורת החדשות של ערוץ I24 בשפה האנגלית.

משנת 2014 עד לאחרונה הגישה את תכנית האקטואליה "שיחת היום". בטקס יום העצמאות לשנת תשע״ה, הייתה לוסי בין 12 מדליקי המשואות. בנימוק לבחירתה נכתב כי עבודתה העיתונאית ״מעלה לסדר היום הציבורי הישראלי שיח של סובלנות ופתיחות בין מגזרים״. ב-2017 ערכה והגישה את התכנית הדוקומנטרית ״המשפיעים״ ברשת 13. לוסי שיחקה במבחר סרטים וסדרות ביניהם:"כבודו", "תנוחי", "אנחנו במפה" ועוד.

מגל"צ נמסר: "מערכת גלי צה״ל מודה ליועז הנדל וניצן הורוביץ, שהגישו את התכנית ״מצד שני״ בשנתיים וחצי האחרונות. ניצן ימשיך להגיש תכניות בתחנה".