אריאל קלנר
אריאל קלנרצילום: עצמי

אריאל קלנר בן ה-38, תושב חיפה, נשוי ואב לארבעה, מתכונן לקראת ההכרזה הרשמית על כניסתו לכנסת.

קלנר בוגר תואר שני במנהל עסקים ומהנדס עם עשר שנות ניסיון בתעשייה, פעל בהתנדבות בליכוד ושימש בין השאר כיו"ר נשיאות ועידת צעירי הליכוד, יו"ר פורום דרור בליכוד, חבר מזכירות המפלגה, ואף שימש בבחירות הקודמות ככותב הנאומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפריימריז לרשימת הליכוד נבחר קלנר למקום ה-32, בראיון לערוץ 7 הוא מספר כי לא הופתע מניצחון הליכוד, "עבדנו קשה ואנחנו מאוד שמחים על התוצאות. במהלך הלילה ראינו את התוצאות ולאט לאט זה הסתמן שזה מה שהולך להיות תוצאות האמת".

המשפחה מקבלת בשמחה ובהתרגשות את הבחירה, "אני מקבל את התגובות, זה מרגש, התמיכה גדולה והשמחה גדולה. יש פה הרבה שותפים לשמחה הזאת. אמשיך לגור בחיפה ואני גם מתכוון לייצג את הציבור בעיר. אסע לכנסת יום יום. יש כבישים טובים בזכות התשתיות הנהדרות שהוקמו כאן בשנים האחרונות ואנחנו גרים בארץ קטנה בסך הכול".

קלנר לוקח ברצינות את התפקיד אך טרם הספיק לקנות לעצמו חליפות שיהלמו את תפקידו החדש, "חליפות זו באמת נקודה שאני צריך לעבוד עליה, חליפות אין לי מספיק. אני גם מרגיש כובד גדול מאוד של אחריות על עצמי ברגעים האלה. זה לא דבר של מה בכך, אני לוקח את זה בכל הרצינות, בכל כובד הראש כדי לייצג ולקדם את עם ישראל נאמנה ולהיות נציג נאמן" .

הוא מניח שעם ההכרזה הרשמית הוא יעבור חפיפה לקראת התפקיד, "עוד לא קיבלנו הודעות רשמיות. ספירת הקולות עוד לא הסתיימה סופית אז אין עוד הודעה רשמית. אני הולך לשדרג את העשייה הציבורית שלי ואני הולך לפעול כדי לקדם את הנושאים הערכיים הלאומיים".

קלנר מסמן מטרה - להילחם על כך שהחלטת העם תכובד גם אחרי הבחירות, "אנחנו מדברים על החגיגה הגדולה של הדמוקרטיה, לא היה ערוץ תקשורת שלא דיבר על זה ביום הבחירות. צריך לוודא שהחגיגה הדמוקרטית תבוא לידי ביטוי. הציבור בחר פה נציגים שהם נציגי ציבור והם אלה שצריכים לקבוע עבור הציבור, לא פקידים, לא שופטים ולא יועצים משפטיים וצריך להיאבק על זה.

''משום מה יום אחרי הבחירות כשנציגי הציבור מקבלים החלטות למען הציבור בשלל תחומים, פתאום מסבירים לנו שיש דמוקרטיה מהותית ויש אנשים שמבינים יותר טוב מהציבור ומנבחרי הציבור. אז או שזו חגיגה לדמוקרטיה או שזה הכל פיקציה".

לקלנר יש נושאים נוספים שבהם ירצה להתמקד, "אעסוק בנושאים שקרובים מאוד להשקפת עולמי כמו ריבונות בכל מרחבי ארץ ישראל ויהודה ושומרון, נושאים של משילות ושל דמוקרטיה - כשהעם בוחר את נציגיו זו נשמת אפה של הדמוקרטיה ועל כך צריך להיאבק. העם בחר את נציגיו בצורה מובהקת והם אלה שיכריעו בשלל הסוגיות.

''בתחום הכלכלי אני מתכוון לפעול למען שוק חופשי והסרת הרגולציות. אני בודק באיזה ועדות אוכל לשלב את השקפת עולמי בצורה המיטבית ששם אוכל לתת ביטוי ליכולות שלי ולהשקפות שלי''.