גיל זה רק מספר
גיל זה רק מספרצילום: iStock

אף פעם לא מאוחר מדי להזדמנות שניה. לאונור קורדל מארגנטינה נאלצה לפרוש מבית הספר בגיל צעיר, והחליטה להגשים את החלום שלה ולסיים את בית הספר בגיל 99.

במשך שנים, לאונור כבר התרגלה לעובדה שככל הנראה לא תשלים את בית הספר. אמה נפטרה כשהייתה בגיל צעיר, ובגלל בעיות כלכליות במשפחה היא נאלצה לפרוש מהלימודים. הכל השתנה בשנה שעברה כאשר חגגה יום הולדת 98. לאונור הבינה שככל הנראה מדובר בהזדמנות האחרונה שלה לסיים את לימודי בית הספר והחליטה להירשם ללימודים בבית הספר.

אמנם לבית הספר הרגיל היא לא יכלה להתקבל, אבל היא נרשמה לבית הספר למבוגרים בבואנוס איירס. מורי בית הספר בהתחלה פקפקו ביכולת ההתמדה של התלמידה החדשה, אבל עם הזמן ההתמדה והעקשנות שלה הראו פירות.

ההתחלה לא היתה קלה. לאונור מספרת כי בגילה המופלג כבר מתחילים לשכוח דברים רבים, והיא נאלצה ללמוד מחדש כיצד לקרוא ולכתוב. בעזרת מורי בית הספר היא כיום מסוגלת לקרוא ולכתוב ובינתיים במשך שנה שלמה היא לא פיספסה אף יום לימודים.

שאר המבוגרים שלומדים עם לאונור בכיתה מספרים שההתמדה של התלמידה המבוגרת נותנת להם השראה שעם מספיק מאמץ- אפשר ללמוד בכל גיל. והתוכניות להמשך? הסבתא החרוצה כבר סימנה שהיעד הבא הוא ללמוד מחשבים- כדי שתוכל להסיח קצת את דעתה מכל הלימודים.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!