צימרים
צימריםצילום: Istock

יש כאלו שמעדיפים מלון מפנק ויש את אלו שמעדיפים צימר עם אווירה רגועה ופרטית יותר. אומנם הויכוח הזה לא ממש יסתיים בקרוב, אבל ריכזנו בעבורכם את כל הסיבות למה כדאי לכם לצאת לחופשת צימר בקרוב מאוד.

למה דווקא צימרים ולא בית מלון?

בצימר יש אווירה של פרטיות יותר מאשר במלון. מלון בנוי כך שהוא מאכלס כמות גדולה יותר של אנשים, לכן לכל מקום אליו תלכו תמצאו עוד אנשים איתכם. לפעמים נחמד שיש איתכם עוד חברה במקום, אבל במיוחד שאתם הולכים לחופשה שאתם רק רוצים להירגע וליהנות משקט ושלווה זה לא תמיד כיף. במקום לעמוד בתור בכל מקום, בצימר אתם יכולים להיכנס לבריכה שבדרך כלל תהיה רק שלכם, לצאת לחצר ולעשות על האש, מה שאתם לא ממש יכולים לעשות בבית מלון. בנוסף לכך, צימר בדרך כלל יהיה עטוף גדרות שיזכו אתכם בפרטיות רבה אל מול הנוף הפסטורלי והשקט. צימר בדרך כלל יהיה מאובזר יותר מאשר מלון ויהיה כלול בו ג'קוזי ללא עלות נוספת, דבר שלא תוכלו לומר על כל חדר בבית מלון.

אווירה ביתית ופסטורלית

בצימר יש אווירה נעימה וכפרית שגורמת לנו להרגיש בבית ועדיין לא משכיחה מאיתנו את העובדה שאנחנו בחופשה. אין תחליף לתחושת הטבע הנהדרת והקסומה כשאנחנו נמצאים בצימר. הנוף הפסטורלי, הירוק עם העצים והיערות מסביבנו גורמים לנו תחושת אושר להתחבר כך אל הטבע. בצימר יש יותר הרגשה של שירות אישי מאשר בבית מלון ותמיד תוכלו לפנות לבעלי הצימר לכל בעיה או עזרה שתתקלו בה. כל הסיבות הללו הן אלו שיוצרות את אותה אווירה ותחושת אינטימיות נהדרת שבשבילה היה שווה לצאת אל החופשה שכל כך רצינו.

צימרים בצפון או בדרום

האווירה הפסטורלית והירוקה בצפון הארץ הן חוויה שרובנו אוהבים בין אם כזוג, כמשפחה או קבוצת חברים. ניתן ליהנות גם מצימרים מלאי ירוק, עצים ופרחים מרהיבים וגם לצאת מחוץ לצימר וליהנות ממגוון אטרקציות ומסלולי טיול במקומות קסומים כמו הכנרת, הגליל העליון ועוד. יש מגוון רחב של סוגי צימרים באזורים שונים. תוכלו לבחור בין צימרים במחירים זולים יותר ובין צימרים איכותיים יותר תלוי בהשקעה הכספית שלכם. תוכלו לבחור בין צימר בכנרת וליהנות מטיול באגם תוך כדי חופשת הצימר או ברמת הגולן ולבחור לכם מסלול טיולים רומנטי או משפחתי.

צימרים בדרום אינם נופלים ברמתם מצימרים בצפון. ישנם סוגים רבים של צימרים בדרום. צימרים הנמצאים ביישובים מרוחקים מרהיבים, צימרים באווירה מקראית הנותנת תחושה נעימה של פעם ואף צימרים בסגנון יפני שנותנים תחושה של חוץ לארץ.

הצימרים בכי טובים באתר וויקנד -> https://www.weekend.co.il