שבת חשיפה – מלון אקוודוקט

מלון הבוטיק אקוודוקט מרשת מלונות Olive, פותח את שעריו לציבור שומרי המצוות, ולרגל ההשקה אירח את עיתונאי המגזר הדתי והחרדי לשבת חשיפה מיוחדת לקהל הדתי בישראל.

גלית ברנט, מנכ"ל המלון ועמית פורת בעלי רשת מלונות Olive, הציגו בפני הבאים את המלון החדש, את יכולותיו ואת התאמתו לציבור שומר כשרות וצניעות. פורת הסביר שבסיס מיקום המלון טמון שילוב של היסטוריה ופינוק גם יחד. בבוקר יום שישי טיילו המוזמנים באתרי התיירות הסמוכים לנגבה: ראש הנקרה ועכו העתיקה בהדרכת רונן נחושתן.

בהמשך הציג המלון את הסוכריות האמנותיות: קבלת שבת מוזיקלית עם גולן אזולאי שליווה את השבת ובליל שבת גם העביר "טיש" מצחיק ומרתק. בצהרי שבת, התקיים פאנל 'קדם בחירות' בהשתתפות נציגי מפלגות, עיתונאים ואנשי תקשורת בהנחיית מנכ"ל ערוץ 7 והעורך הראשי עוזי ברוך, על הפקת השבת חתום דודו סעדה, יו"ר קבוצת בשבע.

מומחה התיירות המגזרית אחיקם רמות, לשעבר מנכ"ל מלון כינר, משמש כיום יועץ מלווה למגזר הדתי ברשת Olive, הוא פירט את האטרקציות במלון והסביר מדוע המלון החדש יכול לשמש כפתרון התיירות האולטימטיבי של שומרי השבת והכשרות - בצפון. "המלון הזה חדש מאוד, שמחנו להציג את כלל האפשרויות העומדות בפני שומרי המצוות הבאים בשערינו, אצלנו לא רק ישנים ואוכלים, אנחנו משקיעים המון בתוכן שמחבר את גם את הנפש והנשמה..."

מיקומו של המלון, על אמת המים ההיסטורית, מאפשר לו לשלב בתוכו אלמנטים של היסטוריה, נוף, טבע ומים. במלון 102 חדרים, אולם לכנסים ואירועים, בית כנסת, חדר כושר ובריכה. לבוחרים להתארח בסוויטות הבוטיק מציע המלון, חדרים מפנקים ומצויידים במיוחד, כולל בריכות פרטיות ואינטימיות למשפחה. מכל חדרי המלון נשקף נוף מדהים, צידו האחד לצד הים והבריזה שמגיע ממנו, ומן הצד האחר נוף כפרי מהמם.

מלון אקוודוקט נקרא על שם מוליך המים המרהיב ביופיו מתקופת האימפריה העות'מאנית אשר הוביל מים מקיבוץ כברי לעיר עכו, הוא ממוקם בישוב רגבה מול שבי ציון אשר בגליל המערבי.