אתלטיקו מדריד מול ריאל. בקרוב בישראל?
אתלטיקו מדריד מול ריאל. בקרוב בישראל?צילום: רויטרס

אנטואן גריזמן, קוקה, דייגו קוסטה ומאמנם דייגו סימאונה, אלו רק חלק קטן מהשמות הגדולים והנוצצים שיגיעו לישראל ב-21 במאי.

מדובר בקבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד, שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות בעולם בשנים האחרונות, כשהיא ממוקמת במקום השני בטבלת ליגת העל הספרדית, מרחק 8 נקודות מהראשונה - ברצלונה.

אתלטיקו, הקבוצה השניה במדריד אחרי ריאל, פתחה את העונה בסערה עם זכיה בסופר-קאפ הספרדי אחרי ניצחון בהארכה על היריבה העירונית הפייבוריטית ריאל, אך בהמשך הודחה מליגת האלופות בשלב שמינית הגמר ובאותו השלב גם הודחה מהגביע הספרדי.

כעת מגיעה הקבוצה הספרדית המדורגת במקום השני בליגת העל הספרדית לישראל, כשזו תשחק מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי שבבירה ב-21 במאי, יומיים לאחר סיומה של עונת 2018/19 בליגת העל הספרדית.

בתחילה תוכנן המשחק להתקיים כחלק ממשחק הפרישה של קשרה של בית"ר ירושלים יוסי בניון, שהודיע רק לפני שבוע על פרישתו עם סיום העונה ממשחק פעיל כשזה ימונה למנהלה המקצועי של הקבוצה מהבירה. אך רצונו של בניון לקיים משחק פרישה מול חבריו איתם שיתף פעולה ברבות השנים ובמהלך קריירת המשחק המדהימה שלו, הביאו את בית"ר להודיע כי המשחק מול הקבוצה הספרדית יתקיים כחלק משיתוף פעולה בין שני המועדונים - זו מבירת ספרד וזו מבירת ישראל.

כזכור, בניון בן ה-39 הודיע על פרישה בסיום העונה בסופה יתמנה לתפקיד המנהל המקצועי בבית"ר, ולרגל פרישתו ממשחק החליטו בבית"ר להזמין למשחק ראווה קבוצת פאר ספרדית, זאת כאמור מלבד משחק הפרישה שתקיים לכבודו במהלך הקיץ עם שלל כוכבי כדורגל מכל העולם.

בניון פגש לא פעם את אתלטיקו במהלך קריירת המשחק האדירה שלו, כשזה שיחק במשך 3 שנים בליגת העל הספרדית בכדורגל, כששיחק במדי ראסינג סאנטנדר ואף פגש את אתלטיקו גם במשחקי ליגת האלופות בהן לקח חלק עם קבוצותיו באנגליה.

כאמור, הקבוצה הספרדית על שלל כוכביה הגדולים ובסגל שחקנים מלא תגיע לישראל ב-21 במאי, זאת כחלק ממשחק ידידות מול בית"ר ירושלים, כאשר זה יהיה חלק ממסורת של שיתוף פעולה בין המועדונים. נציין כי למועדון הפאר הספרדי ישנו כבר קשר עם מועדון כדורגל מליגת העל, כשהפועל באר שבע נהנת מצוות אימון ספרדי בחסות הקבוצה הספרדית וכן בין המועדונים קיים קשר לגבי שחקני נוער ופיתוח מחלקות הנוער.

מבית"ר ירושלים נמסר כי "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים שמח לבשר על קיום משחק ידידות ב-21.5.19 באצטדיון טדי מול קבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד.
זוהי הזדמנות נהדרת לשחקנים שלנו להראות את יכולותיהם מול ענקי הכדורגל העולמי. המשחק ייערך במסגרת קשר אשר נוצר בין המועדונים ואנו מאמינים כי זוהי תחילתה של מסורת אשר נבנית במפגשים בין בית״ר ירושלים לקבוצות מהצמרת האירופית".