ידליק משואה. אל"מ סימן טוב
ידליק משואה. אל"מ סימן טובצילום: דו"צ

אלוף-משנה שי סימן טוב, ישיא את משואת צה"ל ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. הרמטכ"ל כוכבי העביר את המלצתו על אל"מ סימן טוב לוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות, וזו אושרה ע"י השרה רגב.

רגב בירכה על הבחירה הראויה בקצין ואמרה, "אל"מ שי סימן טוב מסמל את נחישות הרוח ואת עוצמת הנפש להתגבר על מכאובי הגוף. תהליך החלמתו מפציעתו הקשה במהלך 'צוק איתן' וחזרתו לשרת כמפקד בצה"ל הוא סיפור של גבורת הרוח והתגברות הרצון על כל מכשול. אל"ם סימן טוב, כשמך כן אתה, שי מבורך לחברה הישראלית וסימן טוב לפקודיך ולכל מי שרוח צה"ל מנשבת בכנפי נפשו. אני גאה בך ומצדיעה לך".

השרה רגב סיכמה עם הרמטכ"ל כוכבי כי רעייתו של אל"ם סימן טוב תלווה אותו במעמד מרגש זה.

בנימוקיה ציינה הוועדה, כי אל״ם שי סימן טוב נפצע אנושות מקריסת קורת מנהרה במהלך מערכת "צוק איתן", כאשר פיקד על גדוד "ברק" של חטיבת "גולני". אל״ם שי סימן טוב למד בפנימייה הצבאית בחיפה, והתגייס בשנת 1996 לגדוד ״ברק״ בחטיבת "גולני". במלחמת לבנון השנייה לחם כמפקד פלגה ביחידת ״אגוז״ ובמבצע ״עופרת יצוקה״ לחם כסגן מפקד גדוד ״גדעון״ בחטיבת גולני. בתום תהליך שיקום ארוך, חזר לשירות באוקטובר 2015 וכיום משרת בתפקיד מפקד צוות במכללה לפיקוד טקטי.

אל"מ סימן טוב אמר, "אני מודה על הזכות להדליק משואה כנציג צה"ל ומתרגש מהמעמד. מעריך ומוקיר את ההזדמנות שניתנה לי על ידיי מפקדיי להמשיך ולפקד בצבא ההגנה לישראל".