פסח בגוש עציון
פסח בגוש עציוןצילום: תיירות גוש עציון

למרות מזג האוויר, אלפי תיירים הגיעו ביומו השני של חול המועד פסח לאתרי התיירות בגוש עציון ונהנו ממגוון רחב של אטרקציות והפעלות לכל המשפחה.

אתרי התיירות בשיתוף עם עמותת תיירות גוש עציון נערכו מבעוד מועד למבקרים הרבים והתאימו את עצמם עם פעילויות מיוחדות.

במועצה ובעמותת התיירות של גוש עציון מצפים לעוד מבקרים רבים בחול המועד שהשנה מתפרס על שבוע שלם.

מבקרים רבים נצפו בין היתר בפסטיבל אביב - יער תקוע, בבריכות וואדי פוכין, בטיול טרקטורונים או ג’יפים בין הנופים המשגעים, באומגה הכי ארוכה בארץ בחוות ארץ האיילים, ביקבים המקומיים, בצימרים בבית ספר שדה כפר עציון, בחדרי הבריחה בכפר עציון ובמכון צומת באלון שבות.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר כי "התיירות בגוש עציון משגשגת ופורחת, אנו שמחים מאוד שעם ישראל בחר שוב להצביע ברגלים ובא אל מגוון אתרי הטיולים, ההיסטוריה והפנאי שיש לנו כאן להציע בגוש עציון, בירת התיירות של יהודה ושומרון. זהו חיזוק מורלי וכלכלי עצום לתושבים ולעסקים בגוש בפרט ולהתיישבות בכלל. אנו מקווים לארח כאן עוד רבבות מטיילים ולראות גם את אלפי המטיילים שפקדו את הגוש בתקופה האחרונה חוזרים ונהנים גם בפעם הבאה. חג שמח לכל בית ישראל".

מנכ"ל התיירות בגוש עציון, משה ברוס, אמר "חג הפסח זו הזדמנות נהדרת לצאת ולטייל בגוש עציון ולהנות משילוב מרהיב של אתרי תיירות, מגוון אירועים, מעיינות טבע ועוד. בלי פקקים בלי בעיות חניה, הכלך במרחק נגיעה.! אני מזמין אתכם לנצל את החופש ולבוא לגוש עציון עם כל המשפחה! מגלים ארץ חדשה בגוש עציון".