יאיר נתניהו עם יגאל דילמוני בהר גריזים
יאיר נתניהו עם יגאל דילמוני בהר גריזיםצילום: מועצת יש"ע

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע יחד עם חברתו לטייל היום (רביעי) בשומרון, יחד עם מנכ''ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני וראש מועצת שומרון יוסי דגן.

הביקור נפתח בגן הלאומי סבסטיה, שם ראו שניים מקרוב את העתיקות והממצאים הארכיאולוגיים, ושמעו על עשרות אלפי הישראלים שפוקדים בחול המועד את אתריי התיירות ביהודה ושומרון.

יוסי דגן אמר בתום הביקור בסבסטיה, "אנו שמחים על הגעתו של יאיר נתניהו. זו הפעם השנייה שבה אנחנו מארחים את יאיר בשומרון ומתרשמים מהידע ההיסטורי המרשים שלו. אנחנו מזמינים את כל עם ישראל להמשיך להגיע ולהציף את אתרי הטבע, ההיסטוריה, המעיינות והיקבים בשומרון".

לאחר מכן הגיעו נתניהו וחברתו עם מנכ''ל מועצת יגאל דילמוני לגן הלאומי הר גריזים שבשומרון.

באתר נפגש נתניהו עם נציג השומרונים ישראל אל אטעף, אשר סיפר לו את סיפורם ההיסטורי של השומרונים והסביר לו את בעייתיות הימצאותם בשטחי B. יאיר נתניהו הקשיב למצבם של השומרונים בקשב רב ואף התעניין בפתרונות שהציע נציג השומרונים.

יחד עם דילמוני, סייר נתניהו בגן הלאומי בהדרכתו של יאיר אלמקייס. נתניהו הצטלם עם העוברים והשבים והראה עניין רב בקישור האיזור הגיאוגרפי למובאות בתנ''ך.

מנכ''ל מועצת יש''ע סיכם, "שמחנו לארח כאן את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. יחד עם רבבות הישראלים שמטיילים בימי חול המועד, סיירנו באתרי המורשת והארכיאולוגיה החשובים שבשומרון ונהנינו מהיופי ומהשימור של ההיסטוריה ממש כאן בחבל התנ"ך".

דילמוני ויאיר נתניהו

צילום: רועי חדי