משה חוגג
משה חוגגצילום: פלאש 90

אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף. אחרי שצבאו על אתר הכרטיסים 'לאן' רק לפני שנה, בניסיון להשיג כרטיסים למשחק גמר גביע המדינה בכדורגל מול הפועל חיפה שנערך באצטדיונם הביתי, אצטדיון טדי, אוהדי בית"ר ירושלים מכים שנית.

הפעם מדובר במשחק חשוב הרבה פחות ממאבק ישיר על תואר הגביע, בו נחלו כישלון חרוץ, אך יוקרתי לא פחות כשמדובר במשחק ראווה מול לא אחרת מאשר אתלטיקו מדריד הספרדית.

כזכור, כחלק מהרצון לקיים משחק פרישה לכבודו של יוסי בניון שיפרוש מכדורגל פעיל במדי בית"ר בעוד כשבועיים באופן סופי, בבית"ר פנו לחברת 'קומטק' שהייתה אחראית על הניסיון להנחית בארץ את נבחרת ארגנטינה למשחק ידידות מול נבחרת ישראל.

בבית"ר ובקומטק כבר סיכמו על משחק מול קבוצת הפאר הספרדית אתלטיקו מדריד, אך לבסוף הציגו במועדון הירושלמי את המשחק כתחילתה של ידידות ושיתוף פעולה וכמה שימשיך בכל סיום עונה עם קבוצות פאר בכדורגל האירופי וכי אין לזה כל קשר לפרידה מבניון, לאחר שזה התעקש על קיום משחק פרישה מול חבריו איתם שיחק במהלך קריירת המשחק הענפה שלו באירופה ובעיקר אלה מאנגליה.

בין כך ובין כך, בקרב אוהדי בית"ר נרשמת התעניינות אדירה. בתחילה לכשפורסמו מחירי הכרטיסים הביעו רבים מקרב אוהדי בית"ר תרעומת על אלו, אך משהובהר לכם כי מדובר באירוע בו לבית"ר אין חלק בארגונו וכי זו רק נבחרה לייצג את הכדורגל הישראלי, נרגעו האוהדים.

אמנם החברה המנהלת את המשחק זו חברת 'קומטק' הפרטית, אך הבעלים של בית"ר משה חוגג פנה בדרישה לאפשר למשך 48 השעות הראשונות את מכירת הכרטיסים למשחק הראווה לחברי מועדון האוהדים החדש, בית"ריסט ולבעלי מנוי למשחקי הקבוצה הבית"רית, ורק לאחר מכן תפתח המכירה לקהל הרחב.

קבוצת הפאר הספרדית תגיע למשחק הראווה מול בית"ר ב-21 במאי, יממה לפני מדורות ל"ג בעומר, כשזה יתקיים באצטדיון טדי שבבירה וכולם יוכלו לראות מקרוב את טובי וגדולי שחקני הכדורגל בספרד.