ארי נשר
ארי נשרצילום: מדא

הכדורגלן יצחק אספה שנאשם בהפקרת ארי נשר ז"ל לאחר תאונה, העיד היום (שני) בבית המשפט המחוזי ותיאר את הפגיעה בנשר ובחברו.

אספה טען כי שתה רק שתי לגימות במסיבת יום ההולדת שקדמה לתאונה. "ראיתי בקבוקי שתייה, וודקה, שאחד מהם כבר היה ריק. היו אוכל ושתייה קלה. שתיתי שלוק אחד מאור ואחד מעומר, היה לו יום הולדת".

"נהגתי לבד באוטו, אני מכיר את הדרך. במהלך הנסיעה שמעתי רעשים ונדלקה לי נורה אדומה, חשבתי שיש לי פנצ'ר. התקשרתי לחברים ואמרתי שאני חושב שיש פנצ'ר, הם צחקו כזה וככה נגמרה השיחה. המשכתי לנסוע כרגיל".

אספה נשאל אילו רעשים שמע, והוא השיב: "רעש קטן כזה של פנצ'ר, בקטנה. בגלל זה לא עלה בדעתי שהייתי מעורב בתאונה. לא יצאתי מהרכב. המשכתי לנסוע רגיל, לא הרגשתי שיש לי פנצ'ר. בשום שלב בנסיעה לא עצרתי את הרכב".

"כשהגעתי לבן אביגדור' בדקתי אם יש פנצ'ר וראיתי שאין. התקשרתי שוב לחברים וראיתי שיש לי נזק אחר - הצד של הפנס נכנס לי טיפה פנימה, המראה הייתה קצת שבורה".

לאחר מכן, אספה תיאר כי שתה בקבוק בירה וחיכה לחבריו, "אור רצה לחזור כי חברים שלו נשארו שם. כשהם הגיעו הם סיפרו לי שראו אירוע שהיה, כנראה תאונה, ושיכול להיות שהייתי מעורב בה. הם ראו את הנזקים, ואני אמרתי להם שאין מצב. אז הם אמרו 'בוא ניסע בדרך שנסעת'. אמרתי להם שאין סיכוי שזה אני כי אם הייתי שומע 'בום', או מרגיש תאונה, ברור שהייתי עוצר. לא עלה בדעתי באותו רגע שהייתי מעורב בתאונה כזו".

על מעצרו אמר אספה: "הייתי בהלם. בחיים לא הייתי בבית משפט או בתחנות משטרה. עוצרים אותך 20-30 ניידות, אוזקים אותך בידיים וברגליים. לא ידעתי מה לעשות, הייתי מבוהל. התקשרתי לסוכן, שהוא כמו אבא בשבילי. הוא אמר לי להיות רגוע ושהוא ישלח לי עורך דין ושהוא יטפל בי. שאין לי מה לדאוג".