איכשהו, חתולים תמיד נכנסים לצרות
איכשהו, חתולים תמיד נכנסים לצרותצילום: iStock

יש כאלו שדואגים לחיות המחמד שלהם אפילו יותר משהם דואגים לעצמם. אדם מטורונטו החליט שעליו להציל את החתול שלו בכל מחיר, והפך לכוכב רשת עולמי.

ג'ף פאוול מטורונטו היה באמצע שיחת טלפון עם החשמלאי, כאשר לפתע ראה בבניין ממול חתול העומד על קצה הבניין. הנמר הקטן עבר מתחת למעקה המרפסת והתחיל ללכת על המעבר הצר לעבר המרפסת השניה. למרות שהמרפסת נמצאת בקומה השישית, הבעלים של החתול לא היסס לרגע, קפץ בעקבות החתול ועלה גם הוא על קצה הבניין עד שהחזיר את החתול.

ג'ף ההמום לא ידע בדיוק איך לעכל את מה שעבר באותו רגע מול העיניים שלו, וכשראה שהחתול ברח שוב מהבית, החליט להוציא את הסלולרי ולתעד את האירוע. ככל הנראה, החתול הצליח להגיע אל המפרסת של השכנים, אבל התקשה לחזור הביתה. בסרטון, אפשר לראות את הבעלים של החתול הולך על מעבר צר בגובה של 6 קומות, עד שמגיע אל המרפסת השניה, מרים את החתול הסורר ומחזיר אותו הביתה.

סרטון הצלת החתול הועלה לאינסטגרם של ג'ף ומשם התפשט במהרה לשאר הרשת. רוב המגיבים לא הבינו מי מוכן לסכן את החיים שלו בשביל להציל חתול, ובטח כזה שבסך הכל נתקע אצל השכנים. חלק מהצופים התרשמו גם מיכולת הריכוז של בעל החתול, שהצליח ללכת על המעבר הצר במהירות וכמעט בלי לעצור, למרות שהיה בגובה של כ15 מטרים מעל הקרקע.

ג'ף עצמו מספר שהוא התלבט האם לצעוק לבעל החתול לחשוב שוב על מה שהוא עושה, או שדווקא הצעקות עלולות לגרום לו ליפול. לדבריו, הוא אף פעם לא היה בעלים של חתול אבל אחרי הסרטון הוא מעדיף לאמץ כלב או כל חיה אחרת שלא קופצת מעל מרפסות.

לא בטוח האם מדובר באומץ מופרז של הבעלים או סתם חוסר אחריות, אבל לנו יש פתרון פשוט יותר. במקרה והחתול בורח לכם למרפסת של השכנים, אולי עדיף פשוט לדפוק להם בדלת ולבקש מהם את החתול בחזרה. ככל הנראה זה יהיה בטיחותי יותר.


רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!