רון קובי
רון קוביצילום: דוד כהן, פלאש 90

נתן רוזנבלט, עורך דין חרדי שביקר בחוף הנפרד של טבריה, נדהם לגלותו סגור על מנעול ובריח כששלט המוצב בו מסביר כי המקום נסגר עקב שיפוצים.

לטענתו, הוא ביצע בדיקה במקום וכל עבודות שיפוץ לא נערכות במקום.

בהמשך פרסם סרטון שבו האשים את ראש העיר רון קובי בהתנכלות לחרדים. "שערורייה בטבריה. החוף היחיד שעדיין לא נפתח בעונת הרחצה הוא החוף הנפרד. בגלל טענות שונות ומשונות של שיפוצים.. לאחר בדיקה לא נמצא שום שיפוצים", טען.

ראש העיר רון קובי לא נותר חייב להשיב בסרטון משלו בדף הפייסבוק האישי. "קונספירציה על החוף הנפרד. מובילי דעה במגזר החרדי מספרים ומפיצים שהחוף הנפרד סגור כפגיעה בציבור החרדי. שקר וכזב, זה הנוסח שמופץ בוואטסאפ", כתב קובי.

קובי טען כי מדובר בהסתה של ההנהגה החרדית נגדו. "אני בז לכם מנהיגי הציבור החרדי ששולחים אנשים כדי ליצור הסתה נגדי, הפוליטיקאים המקומיים אנשים קטנים שלא מסוגלים להגיד לציבור שלהם את האמת".

בתגובה שצוטטה באתר החרדי 'בחדרי חרדים', טוען רוזנבלט כי קובי אינו דובר אמת. "לאנטישמים בכל הדורות היו תירוצים. לא היו שם שום פועלים היום. ככה לא נראה אתר בשיפוצים. בנוסף, כאשר משפצים דואגים לחוף חילופי. מי שאינו דואג לחילופי מטרותיו אחרות".

בהמשך הבהיר כי יפעיל כלים משפטיים כדי לפתוח חזרה את החוף הנפרד. "באם לא ייפתח החוף, או חילופי, בתוך מספר ימים. אפעל בכל האמצעים המשפטיים. הציבור החרדי אינו הפקר. בעבר, חיים ביבס ראש העיר מודיעין, סגר את הפארק לחרדים ממודיעין עילית. יצאתי לבג"ץ והוא פתח חזרה תוך שבוע. כך יקרה גם כאן".