רק פעם אחת ניצחה בני הרצליה את הפועל חולון ב-18 המשחקים האחרונים באולמה של חולון. את אולם הפחים הוותיק החליף היכל הטוטו, אך התוצאה אותה תוצאה - חולון מנצחת.

הסגולים מחולון שאיבדו 4 שחקני מפתח שגמרו את העונה - קאליף וואייט, טי-ג'יי קלין, גיא פניני וסקוטי הופסון שהספיק לשחק 16 דקות בלבד במדי חולון עד שקרע את הרצועה בכף רגלו במשחק הבכורה שלו בחולון בשבוע שעבר, הגיעו למשחק הערב (מוצאי שבת) מול האחת לפני אחרונה בטבלה מהרצליה עם מאזן של 11 ניצחונות מתוך 14 משחקי בית העונה אמנם אך גם עם העובדה כי כל ההפסדים היו לקבוצות בעלות מאזן שלילי - פעמיים לעירוני נס ציונה ופעם נוספת לעירוני נהריה.

הרצליה שפעמיים העונה הייתה קרובה לנצח את חולון בביתה, אך פעמיים מעדה ברגעי הסיום של המשחק, הייתה קרובה הפעם לעשות זאת ובגדול, אך שוב כשלה כשאיפשרה למארחים מחולון למחוק פער דו-ספרתי בן 14 נקודות בדקות הסיום בדרך לניצחון דרמטי בתוצאה 85:88.

מי שהיה שם שוב עבור חולון הוא לא אחר מאשר קורי וולדן שבהיעדרו של גיא פניני קלע את כל 11 האחרונות בשתי דקות הסיום של המשחק ובמו ידיו השאיר את הניצחון בבית - בפעם השלישית ברציפות מול הרצליה המסכנה.

בני הרצליה, שמחזיקה בשני ניצחונות יותר מנהריה האחרונה בטבלה, כבר ראתה איך היא פותחת פער אולי בלתי מחיק מהקו האדום, שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, אבל סגל קצר מאוד שלה איפשר לחולונים שעלו עם סגל לא פחות קצר אך תכליתי יותר, לעשות זאת שוב. גם ערב מצויין של ג'רום דייסון שסיים עם 26 נקודות וג'ף אדריאן שסיים עם 24, לא הספיק להם לנצח ולהבטיח כמעט באופן סופי את המקום בליגת העל בעונה הבאה. חרב הירידה עדיין על צווארם.

חולון? אחרי שבשני המחזורים האחרונים ניצחה בפער דו-ספרתי, הפעם היא מסתפקת בניצחון דחוק שמראה על הרבה אופי ומצמק את הפער מהמקום הראשון שם מכבי ת"א, לכדי נקודה אחת, לפחות באופן זמני.