כדורסל
כדורסלצילום: פלאש 90

לילה נוסף לא שקט עבר על תושבי הדרום, כשהפעם ירי הטילים הבלתי פוסק של חמאס גבה את חייו של אדם באשקלון.

אחרי ההחלטה התמוהה עד מאוד של מנהלת הליגות בכדורגל לקיים בכל זאת אמש את משחקי מחזור הכדורגל בפלייאוף התחתון, למרות שאוהדים רבים מהדרום הגיעו למשחקים שהתקיימו כחצי שעה לאחר צאת השבת, באיגוד הכדורסל הוחלט שלא לקחת סיכון ולבטל את כל המשחקים שהיו אמורים להתקיים היום.

אמנם משחקי הכדורגל אמש נערכו בירושלים וצפונה, אך אוהדים רבים עשו את דרכם מביתם שבדרום הארץ והשאירו משפחות שלמות נצורות תחת אש, כשבמנהלת הליגות בכדורגל החליטו שלמרות המצב לא לדחות את המשחקים.

באיגוד הכדורסל מנגד מבינים כי מדובר בסכנה ממשית והחליטו כצעד ראשון לבטל את כל משחקי הכדורסל שאמורים להתקיים במרחב הדרום - מגדרה בצפון ועד באר שבע שבדרום, כשלא מן הנמנע שאם הירי ימשיך ואף יתרחב, כמו שמאיימים בחמאס ובעזה, משחקי הכדורסל כולם יתבטלו בהמשך היום.

במנהלת ליגת ווינר סל הבהירו כי הם נמצאים בקשר עם מכבי אשדוד והפועל באר שבע שנמצאות בקו האש החל מאתמול, כשבעוד באר שבע אמורה לשחק היום נגד הפועל אילת, אשדוד אמורה לשחק מחר נגד עירוני נס ציונה בחוץ, ולא התקבלה עדיין כל החלטה לגבי קיום המשחקים.

כזכור, בסבב הטילים הקודם, שנערך בחודש נובמבר, נדחה משחק בליגת העל בין הפועל באר שבע למכבי ראשון לציון שהיה אמור להערך ביום בו נפלו טילים בעיר. האם זה מה שצפוי לנו גם הפעם?