הזמרת ויוצרת חיה קוגן נולדה באוסטרליה לאמא מוסיקלית במיוחד. דבורה הסופר, היא אחת הזמרות הדתיות הראשונות בעולם החרדי והופיעה בכל העולם. את בתה חיה, אירחה על במות כבר בגיל צעיר.

"מוסיקה היתה חלק מאוד בולט בחיי", אומרת חיה, שידעה כבר מגיל צעיר שזה העיסוק שתרצה להקדיש לו את חייה. ואכן, ככל שהתבגרה הבינה שקיים בעולם הדתי חוסר במוסיקה נשית בז'אנר מודרני עם תוכן יהודי, "הרגשתי שהחוסר הזה, שולח את בנות גילי להאזין למוסיקה לועזית גויית, וזה מה שנתן לי את הדרייב ליצור מוזיקה נשית טובה משלנו".

חיה מופיעה בארץ ובחו"ל בפני נשים ובנות בלבד, באמצעות המוסיקה בשלוש שפות (אנגלית, עברית ורוסית) היא מצליחה לחבר נשים לעצמן וליהדותן.

עם המון תמיכה ממשפחתה, מהסביבה ובליווי ותמיכה אומנותית מאחיה הזמר Describe, היא יצאה לדרך והוציאה אלבום בכורה בשם "The power is you", 11 שירים מקוריים באנגלית ובעברית על אמונה, ביטחון והעצמה נשית בסגנון פופ. אחד השירים באלבום זכה לקליפ מרגש: "הכל ממך".

בימים אלה משוחרר האלבום בהשקה רכה, בינתיים, עד לל"ג בעומר משחררת חיה גרסה ווקאלית לשירו המוכר של יעקב שוואקי "Your Time". "אני מבינה שבשביל מי שחי ונושם מוסיקה, ספירת העומר זאת תקופה לא פשוטה. ולכן החלטתי לפנק את הנשים בגרסת כיסוי וקליפ לשיר המוכר של שוואקי בסגנון ווקאלי", כל מה שאתן שומעות נעשה עם הפה וללא שימוש בשום כלי נגינה.

עיבוד, הקלטה ומיקס: שרולי ברונכר | צילום קליפ: יצחק קלמן | עריכה: שרולי ברונכר