פינוי דירה
פינוי דירהצילום: פינוי דירה

אם מדובר על ריהוט, ציוד חשמלי ופריטים נוספים ואתם מוצאים את עצמכם מתקשים להוריד את הדברים למטה או שאינכם יכולים לאפשר לעצמכם את ההוצאה הכלכלית של השכרת שירותיו של מוביל אשר יוביל את החפצים שלכם למיכלית אשפה המיועדת לאיסוף חפצים, בוודאי תשמחו לקרוא שכיום יש לכם אפשרות של פינוי חפצים מהדירה ללא עלות או במחיר סמלי ביותר. מעוניינים לדעת על מה מדובר וכיצד זה יתכן? התחילו לקרוא!

פינוי של כל סוגי הדירות – האם הוא רלוונטי לכם?

שירות פינוי דירה מחפצים שאינם נחוצים מיועד לכל אחד שמעוניין לפנות את הדירה שלו מחפצים, מכל סיבה. שירות זה מוזמן במקרים רבים על ידי אנשים שקיבלו בית בירושה ומעוניינים לפנות את החפצים מהדירה וזאת למטרת ניקוי הדירה, עיצובה מחדש והשכרתה. השירות מיועד גם לאנשים שסובלים מאגרנות כפייתית ומעוניינים להתחיל פרק חדש בחיים, לאנשים שמעוניינים לפנות ריהוט וחפצים שונים מהדירה, אך אין להם את היכולת הפיזית להתחיל ולהוריד את החפצים למטה ולפנותם לאתר פסולת מורשה, וכן לאנשים שלא מוצאים זמן למטלה זאת. בנוסף, השירות רלוונטי לאנשים שמעוניינים לפנות יחידות מסויימות בבית או בסביבתו, כמו למשל חדר שינה, מחסן, מרתף, מקלט וכו'.

פינוי של תכולת דירה

אם גם אתם מעוניינים לפנות את הדירה שלכם, במקצועיות ובמהירות, תוכלו לשכור את שירותיה של חברה אשר מציעה פינוי דירה ללא עלות או בעלות סמלית, כמו חברת עדי פינויים. הצוות המקצועי של החברה יבצע הערכה מקצועית של החפצים אותם אתם מעוניינים לפנות, יערוך מיון של החפצים, אריזה מסודרת ויפנה אותם באופן מסודר ומהיר, דבר שיותיר אתכם עם דירה ריקה ונקייה. חלק מהחפצים יפונו לאתרי פסולות מורשים בחוק, חלק מהדברים ישמשו לתרומה וחלק מהפריטים יימכרו בחנות יד שנייה. בעת פינוי דירה, ניתן לבקש הצעת מחיר בעבור פריטים שונים בעלי ערך, אם הכוונה היא אל פריטי ענתיקה, חפצים אומנתיים שונים וחפצים נוספים בעלי ערך. בהתאם, החברה שתפנה לכם את הדירה, תשלם לכם בעבורם.

היתרונות של חברה מקצועית

  • שירות חינמי – פינוי סטנדרט של הדירה הוא שירות ללא עלות, בתמורה לחפצים.
  • שירות בהתאמה – פינוי הדירה יותאם לעיר בה הדירה ממוקמת ולדרישותיכם, בעלי הדירה.
  • עזרה בהתמודדות - השכרת צוות מקצועי של חברה בעלת מומחיות בתחום פינוי תכולת דירה ו/או קניית תכולת דירה, תוביל לפינוי מהיר של פריטים בעלי ערך סנטימנטלי וזאת בהתאמה אישית לדרישותכם.
  • מקצועיות – הפינוי יתבצע באמצעות צוות שמומחה בתחום. יעשה שימוש במשאית (ופעמים גם משאית עם מנוף) וציוד מקצועי נוסף. כיוון שהתכולה תפונה באמצעות משאית לאתר פסולת מורשה, לא תצטרכו לחשוש מקנס בעקבות פינוי תכולה ביום שונה מהיום אותו העירייה הכתיבה מראש.