את הכי יפה כשנוח לך
את הכי יפה כשנוח לךצילום: תום מרשק

מלווה מפרגנת
עוד לפני השמלה הראשונה שתמדדי, השאלה הראשונה היא את מי תקחי איתך לחיפושים אחר שמלת הכלולות המושלמת.

אם יש לך יחסים טובים עם אמא שלך או אפילו עם חמותך לעתיד, תזמיני אותן להגיע איתך. האירוע הזה מרגש עבורן לא פחות והן ישמחו ללוות אותך בתהליך.

זכית באמא לחוצה או בחמות חמוצה? תשאירי אותן בבית וקחי חברה טובה שאת סומכת על דעתה ומרגישה בנוח איתה.

ראש פתוח
בואי לבחור שמלת כלה בראש פתוח. גם אם יש שמלה שאת חולמת עליה מכיתה א', יכול להיות שבמהלך החיפושים תמצאי שמלה שלא חשבת שתעיזי ללבוש אבל תהיה מושלמת עליך. אל תפסלי מראש משהו רק כי את לא רגילה ללבוש אותו, תני לעצמך להיות מופתעת.

אגס או תפוח
לכל אחת יש גזרה אחרת, כדאי להתחשב בנתונים הטבעיים בעת בחירת שמלת כלה. אם את נמוכה העדיפי שמלה בגזרת A ולא חצאית נפוחה מידי, אם את גבוהה – הבליטי את הנתונים הטבעיים על ידי מחשוף בצורת V.

את הכי יפה כשנוח לך
בערב החתונה חשוב שתרגישי זוהרת ובנוח. את עומדת לחייך שלוש שעות לצלם, לעמוד חצי שעה מתחת לחופה, לרקוד 5 שעות לפחות ולחבק 300 אורחים, אז לא כדאי שיהיה לך נוח? ותרי על מחוך חונק או על בד מגרד. בחרי שמלה נעימה ונושמת, ועקבים בגובה סביר עם תמיכה טובה לרגל. כי את הכי יפה כשנוח לך

כימיה, לא רק עם החתן.
מאד חשוב להרגיש חיבור טוב עם מעצבת השמלה. היא עומדת ללוות אותך מעכשו עד יום החתונה, לכן בחרי במעצבת סבלנית ומקצועית אך גם נעימה וזורמת, כזאת שיודעת להתאים לך את השמלה לא רק לגיזרה אלא גם לאופי.

סטודיו ''עלמה'' יערוך מכירה מיוחדת בסניף האאוטלט במעלה שומרון לרגל חידוש הסניף. עד 71% הנחה על השמלות המשתתפות במבצע