ישיבת עוז ואמונה
ישיבת עוז ואמונהבאדיבות הישיבה

מאז רציחתו פועלת משפחתו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד, שנרצח בפיגוע בצומת אריאל, להנצחתו תוך חיזוק הישיבה בדרום תל אביב.

אל המאמצים הללו הצטרף בחודשים האחרונים ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אשר פעל לרתום את הצדיק מלניגרד, הרב יצחק קוגן, לסייע בתרומת ספר תורה תוך התחייבות מצידו של גנץ להפקת האירוע.

הרב קוגן רתם לצורך המהלך את אנשי קהילת "בלשויה ברוניה" ובזכותה תתקיים הערב הכנסת ספר תורה מהודר להיכל הישיבה.

סיום כתיבת ספר התורה יתקיים בביתו של הרב אטינגר ביישוב עלי ולאחר מכן יוכנס הספר לישיבת 'עוז ואמונה' שהקים כאמור הרב אטינגר בדרום תל אביב.

הרב יצחק פנירי, ראש ישיבת 'עוז ואמונה' אמר לערוץ 7, "ברוך השם אנחנו זוכים לאחוז בשיפולי הגלימה של הרב אחיעד ולהמשיך את המפעל היקר והנהדר שהוא עשה ואנחנו בעזרת השם ממשיכים אותו בכל הכח".

הרב פנירי הוסיף: "הכנסת ספר התורה מצטרפת לאור התורה שחוזר לתל אביב ומאיר את תל אביב. גם ביום העצמאות הייתה תפילה חגיגית וריקודים בתל אביב וברוך השם תל אביב זועקת ומבקשת שהתורה תגיע גם אליה ותחמם שם את הלבבות".

יצחק וסרלאוף אשר למד אצל הרב אטינגר אמר: "לפני כשנתיים קיימנו הכנסת ספר תורה ראשונה לישיבה. רקדנו ושרנו יחד עם הרב אחיעד. הרגשנו בכל ריקוד שאנחנו מחיים את המקום, שאנחנו מפיחים תקווה ואור לתושבים,לדרום תל אביב. היום נרקוד עם רוחו של הרב. עם אותיותיו הפורחות באוויר. היום נשמח עם החזון של הרב ההולך ומתגשם".

"הרב היה ספר תורה מהלך", הוסיף וסרלאוף, "אהבת התורה בערה בו והוא לא פסק מללמוד. יהא זה מקור השראתנו ליום שאחרי הכנסת ספר התורה. להגות בה".

במעמד הכנסת ספר התורה ישתתפו הרב ישראל מאיר לאו, הרב יצחק קוגן, הרב חיים גנץ, הרב אלי סדן, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר זאב אלקין, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ח"כ הכנסת מאי גולן, ראש מועצה איזורית בנימין ישראל גנץ וחבר מועצת העיר תל אביב חיים גורן.