וולדן הערב מול הפועל, עוד תצוגת שיא
וולדן הערב מול הפועל, עוד תצוגת שיאצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

שלושה מארבעת הפסדיה של הפועל חולון בסיבוב השלישי היו באולמה הביתי, היכל הטוטו שבחולון. הערב (חמישי) מול הפועל ת"א שמלבד המשחק הקודם ביניהן בסיבוב השני, כל שמונת המשחקים האחרונים ביניהן נגמרו כולם בפער של 6 נקודות ומטה, חלקם גם אחרי הארכה, היה נראה כי יהיה משחק צמוד ומותח - בטח כשהאדומים מת"א נלחמים על מקומם במשחקי הפלייאוף.

התל אביבים שרגע לפני המשחק התבשרו על עונשם הקשה בעקבות אירועי האלימות של אוהדיה בדרבי התל אביבי בתחילת השבוע, היו אמנם במשחק במשך שלושה רבעים, אך למעשה לא באמת יכלו לעשות דבר אל מול מטח שלשות משוגע של המארחים החולונים.

עם 17 שלשות, שיא מועדון, ובליץ ברבע האחרון והמכריע, חולון הייתה גדולה על האדומים מת"א.

קורי וולדן שוב היה מעל כולם כשסיים עם 29 נקודות ו-6 מ-9 מהשלוש, ויחד עם עמית שמחון המצויין שקלע 24 נקודות ב-50% מחוץ לקשת, סחפו אלה את חולון לניצחון חשוב שמשאיר להם סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני בטבלת הליגה - לשם כך יצטרכו לנצח במחזור הסיום את אשדוד ולקוות להפסד של מחזיקת הגביע הפועל ירושלים להפועל ת"א בחוץ.

ניצחון של הפועל ת"א על ירושלים במחזור הסיום יכניס אותם אל משחקי הפלייאוף מהמקום השמיני, או אז תפגוש בסדרת רבע גמר את לא אחרת מאשר היריבה העירונית - מכבי ת"א לשלושה משחקי דרבי.