אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

האופן שבו אנו סופרים את כמות המוצרים ומתאימים אותם להזמנות בסין מסתמנת כדבר החשוב ביותר בתהליך ייצור הפריטים.

בדיקות קפדניות ואיכותיות הן אלה שגורמות למפעלים השונים בסין לספק מוצרים מעולים שגורמים ללקוחות במדינות המערב לרכוש אותם.

חברת 'באסיני' מבצעת בקרת איכות בסין שתעזור לכל לקוח בספירה הכמותית ולכן אנו נצרף עוד טופס לכל משלוח בנוסף לחשבונית ובו יהיה פירוט מלא לגבי המוצרים עצמם כגון גודל, צבע, מידה, כמות וכו'.

איך נדע שהמוצרים אשר הוזמנו מסין מותאמים להזמנה ובמצב איכותי?

כל אדם שאי פעם התעסק עם הזמנת מוצרים מסין, יוכל להעיד כי מדובר על תהליך מורכב, ובעוד הסחורה עצמה זולה באופן משמעותי מהסחורה בארץ, תהליך הרכישה, ההזמנה והשילוח אינו פשוט כלל וכלל.

ישנן מספר שאלות שעליהן התשובה מוכרחת להיות ברורה. איך מגיעים בדיוק לאזור בו ניתן לרכוש הכול? היכן נמצאות חנויות המפעל בהן הכי כדאי לבצע את הרכישה? האם באמת ניתן לבצע בקרת איכות מדויקת או שמה מבצעים את ההזמנה ופשוט מקווים לטוב?

אם בעבר היה מאוד מסורבל לבצע הזמנות, כיום ישנן דרכים מפותחות ומשוכללות לבצע אותן באופן יעיל וכתוצאה מכך להימנע מטעויות שעלולות לגרור הפסדים כספיים או מוצרים פגומים. עם זאת, חשוב לוודא שאתם משכירים את שירותיה של חברה אמינה, בעלת ניסיון בשוק הסיני ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר שתוכל להבטיח לכם את הגעתם של המוצרים שלכם ללא פשרות.

בקרת איכות בסין – מה זה אומר?

עניין הבקרה בסין כולל בדיקה קפדנית שתפקידה לוודא באופן מוחלט שהמפעל בו רכשתם את הפריטים עושה זאת בצורה הטובה ביותר. לכן, הטופס הנוסף שיחובר להזמנה יכלול פירוט מלא לגבי ההזמנה עצמה, אילו פריטים הזמנתם, מהי הכמות, אילו צבעים ומה המספר הקטלוגי.

חברתנו תבצע את הבדיקה המקיפה עבורכם בכדי להבטיח בצורה חד משמעית שאתם מקבלים את כל המוצרים שהזמנתם ללא טעויות או פגמים.

תהליך מורכב הופך לפשוט

ישנם אנשים שמבינים את הפוטנציאל העסקי בהזמנת מוצרים מסין מפני שבאמת מדובר על הבדל כספי משמעותי ביחס לשוק הישראלי. מבחינה מספרית, שוק הריהוט בסין דורש השקעה של כ-50% פחות בממוצע על כל המוצרים הקיימים.

בעקבות זאת, אנשים ועסקים פרטיים נוטים לחשוב שאם הם יבצעו את ההזמנה והרכישה ובנוסף יטפלו בכל העניינים הלוגיסטיים, החיסכון יהיה אף יותר משמעותי. חשוב להבין, אומנם המוצרים אכן יותר זולים ולחלוטין תהליך חלק של רכישה והזמנה מסין יגרום לכם לחסוך המון, אך ביצוע ההזמנה באופן עצמאי עלולה לגרום לנזקים כלכליים עתידיים גדולים יותר ולהמון סבל וייאוש במהלך התהליך.

מומלץ לבצע את התהליך על הצד הבטוח ביותר ולכן אנו מציעים בקרת איכות בסין שתוודא ב-100% שכל לקוח מקבל בדיוק את הפריטים אשר הוא הזמין. בנוסף, אנו מטפילם בצורה מסודרת ומאורגנת בכל תהליך הרכישה, הבדיקה והשילוח הלוגיסטי ואתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים המנוסות והטובות ביותר בשוק הסיני.