השרה רגב
השרה רגבצילום: חזקי ברוך

שרת התרבות מירי רגב התייחסה הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה למחלוקת סביב חוק הגיוס אשר מונעת השגת הסכמות על הקמת הקואליציה.

"בהחלט שבוע של המאני טיים, אני מקווה שההיגיון ינצח ותורכב קואליציה לאומית, ימנית טובה למדינת ישראל ולחברה הישראלית. מקווה שלא נצטרך ולא ניגרר לבחירות מיותרות. אנחנו אחרי בחירות לא פשוטות והגיע הזמן באמת שנרכיב את הממשלה, אין סיבה שזה לא יורכב", ציינה רגב.

"בסך הכל הסוגייה של חוק הגיוס כולנו מסכימים אליה, גם הליכוד, גם החרדים, גם ליברמן. נשארה סוגיה של המספרים והמכסות. לעולם אין מכסות ומספרים בחקיקה. זה תמיד מגיע או בתקנות בוועדות השונות או בממשלה ולכן אני מקווה שבסופו של דבר נמצא את הפתרון הראוי והנכון", הוסיפה רגב.

בנוגע להפגנת האופוזיציה אמש אמרה רגב, "איימן עודה נורא רצה להיות חלק מההפגנה הזו אבל כשהושמעה התקווה הוא ברח. אז אני שואלת את כחול לבן: אתם לא שמאל? אתם שמאל, וחצי שמאל. אז מה אתם עובדים על הציבור? אתם תפסיקו לעבוד על הציבור, אתם גם אשכנזי, גם גנץ, גם אחרים עושים הפגנה עם איימן עודה וכששרים את התקווה איימן עודה בורח. ההפגנה הזו לא באמת עשתה את מה שרציתם. תודה לאל הימין אמר את דברו ב-35 מנדטים. אני מקווה שנצליח להרכיב ממשלה ונמשיך לעשות טוב למדינת ישראל ולעם ישראל".