כדורגל
כדורגלThinkstock

מהדלת הראשית. יממה אחרי שסיימה את עונת הבכורה שלה המדהימה שלה בליגת העל בכדורגל, עם מהפך על בני יהודה בדקה ה-94 עם ניצחון בתוצאה 1:2, הודיעה הערב (ראשון) הפועל חדרה על מינוי מאמן קבוע לעונה הבאה.

חדרה שנפרדה שבועיים לפני סיום העונה ממאמנה בשנתיים האחרונות, ניסו אביטן, בשל העובדה כי קיים שיחות עם הפועל ת"א תוך כדי העונה ואף מונה למאמנה לאחר שפוטר מחדרה, הודיעה כי את מקומו של אביטן, יתפוס לא אחר מאשר עוזר מאמן בני יהודה, אורי גוטמן.

גוטמן, בנו של מאמן העבר אלי, יתפוס את מקומו של אביטן שהיה מוערך מאוד והצליח להעלות את הקבוצה הקטנה מהליגה הלאומית לליגת העל והביא אותה להישגים בדמות העפלה לפלייאוף העליון כבר בעונתה הראשונה ולמעמד חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, ויצטרך להיכנס לנעליו הגדולות כבר בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגת העל.

בשנים האחרונות שימש גוטמן הבן כעוזרו של יוסי אבוקסיס בבני סכנין ולפני שנתיים עבר איתו לבני יהודה, איתה זכה לאחרונה בגביע המדינה בכדורגל.

רון קלר, מי ששימש כעוזרו של אביטן וכמאמן הזמני במחזורי הסיום, יהיה עוזר המאמן גם בעונה הבאה ויחכה להזדמנות שלו לשמש כמאמן זמני.

גוטמן אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח ומאושר לצאת לדרך החדשה ומאמין שהחיבור להפועל חדרה יעשה טוב לשני הצדדים. אני מגיע למועדון משפחתי ושמח, ומאמין שנוכל לעשות דברים יפים יחד".

האם גוטמן יצליח לשחזר את ההצלחה הגדולה של אביו או לכל הפחות את זו של קודמו בתפקיד ולהמשיך את ההצלחה של חדרה גם בעונתה השניה בליגת העל? ימים יגידו.