מוצרי מטבח. אילוסטרציה
מוצרי מטבח. אילוסטרציהצילום: Phenyo Deluxe

בעידן המודרני יש המון מוצרי חשמל שבלעדיהם קשה לתאר את המטבח ואת הבית. מהם המכשירים שחייבים להיות ברשימת הקניות וכיצד בוחרים אותם? הנה כמה המלצות.

בחירה נכונה של מוצרי חשמל למטבח יכולה לשדרג את איכות החיים. אם בעבר מוצרים מן הסוג הזה היו בגדר פנטזיה רחוקה של הורים לילדים, הרי שכיום ניתן להשיג אותם במחירים נוחים ובמבצעים שווים. מעבר לכך, הטכנולוגיה הקיימת הופכת את מוצרי החשמל לנגישים מאוד ולחלק בלתי נפרד משגרת המשפחה.

הנה 5 מכשירי מוצרי חשמל שחייבים להיות בכל מטבח ובהם שווה להשקיע גם אם עוברים דירה:

1. מכונת קפה עם קפסולות

מכונת קפה שעובדת עם קפסולות היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשדרג את איכות החיים. בעזרת המכונה אפשר להכין קפה בתוך שניות ספורות, להתחיל כל בוקר ברגל ימין וגם להגדיל את אפשרויות הכיבוד עבור אורחים ובני משפחה. לאחר השקעה חד פעמית נמוכה ומשתלמת, כל מה שיישאר לכם לעשות הוא לחדש את המלאי עם קפסולות למכונת קפה איכותית.

2. בלנדר מוט

בלנדר מוט יסייע לכם בהמון מתכונים שאולי בכלל לא ידעתם על קיומם. זה המוצר החשמלי הכי חשוב בבית שבו אוהבים לאכול מרק, אך כמובן שאפשר להשתמש בו גם על מנת להכין שייקים או לטחון כבד. בנוסף, בלנדר מוט לא עולה הרבה כסף אבל הוא יעיל ועמיד לשנים רבות. אין צורך בניסיון קודם כדי להשתמש בו ואפשר לצרף אליו אביזרים נלווים לשדרוג היכולות הקיימות.

3. קומקום חשמלי

בכל רשימה של מוצרי חשמל למטבח נמצא קומקום חשמלי. זהו המכשיר הבסיסי ביותר שבו נשתמש כדי לחמם מים ובעזרתו נוכל גם להכין תה, קפה ושלל משקאות טעימים. מלבד שבתות וחגים שבהם נוותר על הקומקום החשמלי לטובת מיחם, בכל שאר ימי השבוע מדובר באחד המוצרים השימושיים ביותר ושווה להשקיע בו גם מבחינת תחזוקה לניקוי אבנית.

4. טוסטר אובן

טוסטר אובן הוא בין המכשירי היקרים ברשימה אך גם הוא שווה את ההשקעה. בטווח הארוך, טוסטר אובן חוסך בהוצאות חשמל כי הוא צורך פחות אנרגיה בהשוואה לתנור. מצד שני, היכולות של טוסטר אובן חדש עולות בקנה אחד אפילו עם הפונקציות של תנור תעשייתי: החל מזמן ההפעלה, דרך מקסימום הטמפרטורות שאליהן הוא מסוגל להגיע ואפילו בכל מה שנוגע לכפתור הטורבו.

5. מיקרוגל

רבים רואים במיקרוגל אח תאום של הטוסטר אובן, אך האמת היא שמדובר במוצר חשמלי עם תכונות אחרות לגמרי. קודם כל, לוקח הרבה פחות זמן לחמם אוכל במיקרוגל מאשר בטוסטר אובן. שנית, יש מאכלים ייעודיים להכנה במיקרוגל ובהם בין היתר פירה או אורז. בנוסף, מיקרוגל הוא מכשיר חובה בבית עם ילדים ואין משפחה שיכולה להסתדר בלעדיו.