טל רוסו
טל רוסוצילום: פלאש 90

ארגון תורת לחימה שיגר היום (ג') מכתב לחבר הכנסת ואלוף במילואים טל רוסו, בעקבות הקריאה לסרבנות של עומר נחמני, יו"ר 'התא הגאה' במפלגת העבודה.

כזכור, נחמני פרסם קריאה להפסיק לשרת במילואים ככל שפסקת ההתגברות תעבור במליאת הכנסת בידי הקואליציה.

הרב אביעד גדות מארגון תורת לחימה פנה לרוסו וקרא לו לגנות את נחמני. גדות הזכיר לרוסו כי כמפקד עוצבת האש פעל בנחרצות כנגד קציני מילואים חברי ארגוני שמאל קיצוני שסרבו לשרת ביהודה ושומרון.

"ברור לי", כתב גדות לרוסו, "כי ללוחם ומפקד עתיר זכויות כמוך, אשר נלחם בתופעת הסרבנות וההמרדה לסרבנות כנגד ארגון השמאל הקיצוני 'אומץ לסרב', אין צורך להסביר את חומרת הדברים (מלבד ההיבט הפלילי שבהם) והנזק כלפי הנוער המועמד לשירות ביטחון וכלפי ציבור המשרתים בצה"ל בסדיר ובמילואים. בטוחני, כי כחבר כנסת במפלגת העבודה וכאיש צבא אשר הקדיש את חייו למען בטחון ישראל תתנער מהדברים המטילים רבב במפלגתך ותוקיע אותם באופן הברור והנחרץ ביותר".

גדות הוסיף "עלינו להוציא את צה"ל מכל שיח פוליטי שאינו משרת את משימת הצבא היחידה – הגנה על מדינת ישראל וניצחון בקרב".

מארגון 'תורת לחימה' נמסר לערוץ 7 "שוב מרשים לעצמם פעילי שמאל למשוך את צה"ל לנושאים פוליטיים שאינם קשורים למטרתו של הצבא - ניצחון במלחמה. צר לנו שיש מי שמשתמש בדרגתו ובתפקידו הצבאי כדי להכתים את צה"ל בתפיסות רעיוניות אישיות בסוגיית היחס לבג"צ.

''מצופה מקצינים ואנשי ביטחון חברי מפלגת העבודה, אשר דבק בה רבב הסרבנות, להוקיע את התופעה ולשמור על צה"ל כי אין לנו צבא אחר ואין לנו ארץ אחרת. אנו קוראים לרמטכ"ל כוכבי להדיח את הקצין הממריד ולשלול את דרגותיו".