עו"ד ורדי ועו"ד חימי
עו"ד ורדי ועו"ד חימיצילום: דוברות

עו"ד אביחי ורדי הודיע היום (שלישי) כי לא יתמודד בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין.

במקביל להסרת המועמדות החליט ורדי לתמוך בעו"ד אבי חימי, ראש הלשכה הזמני.

"כשיצאתי לדרך עמד לנגד עיני דבר אחד – הרצון לבצע שינוי דרמטי בלשכת עורכי הדין. פגשתי מאות ואלפי עו"ד שהצטרפו אלי הסתכלתי לכם בעיניים והתחייבתי – נושא הכספים בלשכה יעבור שינוי ובקרה. כל עו"ד ידע מתי איך ולאן הולך הכסף", כתב ורדי בפוסט שפרסם בפייסבוק.

בהמשך כתב ורדי: "היום, לאחר מו"מ עם כל הצדדים, אני עומד ליד אבי חימי ויודע שהשינוי יכול להפוך למציאות. קיבלתי החלטה לפרוש מהמירוץ ליו"ר הלשכה ולתמוך בעו"ד חימי לאחר שקיבלתי לידי את הסמכויות הנדרשות לצורך שינוי אמיתי, בנושא הכספים, בשקיפות, בכבוד המקצוע".

עו״ד חימי מסר בתגובה: ״היום אנחנו עושים צעד גדול וחשוב בדרך לניצחון. אני מודה לידידי, עו"ד אביחי ורדי, שבחר לפרוש מהמירוץ לראשות הלשכה ולהצטרף לדרך של לשכה חזקה בראשותי. אביחי הוא מבכירי עורכי הדין בישראל, דוגמה ומופת למקצועיות, לאחריות, לסובלנות ויושרה. מעל לכל, הוא אדם ראוי מאין כמותו ושותף חשוב לחזון ולדרך.

"אביחי מייצג קהל נרחב וחשוב של עורכי דין מצוינים ואני מבטיח להם ולכלל עורכי הדין, שיחד נשמור על לשכה חזקה, רלבנטית ושוויונית, שתגביר את השקיפות, תילחם למען כלל עורכי הדין ותוביל את המקצוע ואת אנשיו לשורה של שיאים ופסגות חדשות. תודה לך ורדי ידידי, ובהצלחה גדולה לכולנו״.

חבירת ורדי לחימי מתרחשת מספר שבועות לאחר שעו"ד אילן בומבך פרש מהמירוץ והעביר את תמיכתו לעו"ד ציון אמיר. השניים סיכמו שבומבך ימונה כ"נשיא לשכת עורכי הדין" אם אמיר ינצח בבחירות שיתקיימו ב-18 ביוני.