מיקי חיימוביץ'
מיקי חיימוביץ'צילום: ינאי יחיאל

ח"כ מיקי חיימוביץ' (כחול לבן) תקפה אחר הצהריים (שלישי) בנאום במליאת הכנסת את חברי הכנסת של הליכוד וגוש הימין, בעקבות ההחלטה המסתמנת ללכת לבחירות.

"אני טריה כאן, אז אולי בגלל זה מותר לי להיות תמימה ולהגיד לכם שכמי שזה עתה באה לכאן, כשאני מסתכלת על התהליך הזה שקורה כאן ביומיים האחרונים אני פשוט לא מאמינה שזה אמיתי", פתחה חיימוביץ'.

לדבריה, "היכולת שלכם, חברי הליכוד והקואליציה האופציונלית, לזלזל בכל מה שאינו האינטרס שלכם, פשוט מדהימה. יש תהליכים במדינה הזו. ניתנה לכם ההזדמנות להרכיב ממשלה, כשלתם. החוק מאוד מדויק במה צריך ואפשר לעשות ואתם פשוט עוקפים אותו בברוטליות האופיינית לכם, מכניסים את כל המדינה להוצאות עתק ולסחרור בלי לתת הזדמנות אמיתית למה שבאמת העם רוצה".

"רוב העם רוצה ממשלת מרכז, שפויה, אחראית, שרואה את האזרחים ודואגת להם, לבריאות, לחינוך, לתחבורה, לדיור. העם רוצה שנעבוד בשבילם, לא עוד חודשים של שיתוק", טענה חיימוביץ'.

"אולי יותר אזרחים הצביעו לימין, אבל הם לא הצביעו לשקר, למועמד לראשות ממשלה ששיקר להם. הם לא הצביעו כדי להפוך את הכנסת למקלט לביבי נתניהו. ילך ראש הממשלה לנשיא, יתכבד ויאמר לו: ניסיתי ולא הצלחתי, אולי מישהו אחר יצליח. אני יודעת שבני גנץ יצליח. העם רוצה את זה. אתם פשוט שכחתם שאתם נבחרי ציבור -כל הציבור".