השקה לספרו של ד"ר רחמים מלמד כהן

הסופר, ד"ר רחמים מלמד, השיק אמש (שלישי) את ספרו חדש: "כטוב בעיני", שמביא את סיפור חייו הייחודי, כמי שמתמודד כבר 25 שנים עם ניוון שרירים ומשותק בכל גופו, אך פרסם ספרים רבים שהפכו לרבי מכר.

אלי מלמד, אחיו של רחמים, סיפר לערוץ 7 כי הוא מתרגש מכל ספר חדש. "הוא עשה לעצמו חוק. בכל שנה הוא מפרסם ספר. פעם זה ספר שירה, בפעם אחרת ספר סיפורים ואפילו ספר ציורים שהוא צייר בעזרת תוכנות המזהות את תנועת עיניו. הפעם זו השקה לספר החדש - ביוגרפיה על החיים שלו. הוא כתוב בצורה שונה מעט מספרים אישיים אחרים", מוסיף האח.

אחותו של רחמים, רוחמה, מסבירה כי מדובר בספר ייחודי. "אני מאוד אוהבת את צורת הכתיבה שלו בעיקר בספר הזה, כי הוא מפרט את כל אורח חייו אבל הוא שינה את הנוסחה של כותבי הביוגרפיות. רחמים כתב מההווה ואחורה כי העיקר אצלו זו המחלה וההתמודדות עם המחלה".

הרבנית שולמית מלמד ציינה, "אני לא יודעת כל כך לספר על רחמים מלמד של השנים האחרונות. היינו שכנים בגבעת מרדכי, זוגות צעירים והיו לנו ילדים באותו גיל. היינו מאוד מיודדים, שנינו היינו מורים. הוא היה מורה נהדר כמו שהוא כותב כעת ספרים מאוד יפים. אני מאחלת לו שהוא יפרסם עוד הרבה ספרים".

ד"ר אריה בכרך שהשתתף באירוע אמר כי "מדובר באישיות מגנטית ומשפיעה שהשאירה עלינו רושם בל ימחק פשוטו כמשמעו. עד היום אנחנו בקשר איתו על בסיס שבועי או דו שבועי. המחקר שהוא כתב על החינוך התבסס בעיקר על החוויות שהיו לו עם הכיתה שלנו ואנחנו שומרים לו לטובה וגם מתייעצים איתו עד היום".