נתניהו: ליברמן הוא חלק מגוש השמאל

שר התיירות יריב לוין, מי שעמד בראש צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות רבה את מפלגת ישראל ביתנו והעומד בראשה, ח"כ אביגדור ליברמן.

בראיון לרשת ב' אמר לוין, "לצערי הרב היה לי ברור שליברמן לא מעוניין להיכנס לממשלה. היה אפשר לראות לפי הצבת האולטימטום ההזוי הזה על חוק הגיוס. אין אף חוק שנכנס לקריאה שנייה ושלישית כמו בקריאה הראשונה".

"הבטחנו לעשות כל מאמץ להקים ממשלת ימין. רצינו לבצע הרבה רפורמות במערכת המשפט שלא היה ניתן לבצע בהרכב אחר. הדרישות היו מטורפות. השיטה הזו של מפלגות קטנות היא שיטה אסונית", ציין לוין.

לוין הבהיר כי האשמה כולה מוטלת לפתחו של ליברמן, "השותפות האחרות הסכימו לעשות פשרות גדולות. ישראל ביתנו ביקשו לקבל 3 שרים ו-5 משרדי ממשלה. היו בקשות להפוך את משרד הקליטה למשרד חוץ קטן עם 15 שליחים בכל העולם. הדרישות היו אבסורדיות".

"המפלגות הקטנות פוגעות פגיעה קשה ביציבות. ליברמן הצליח להפיל שתי ממשלות ימין בתוך כמה חודשים. זאת הונאה של ציבור שלם", הוסיף.

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה לדבריו של השר לוין: "השר לוין צריך להיכנס לספר השיאים של גינס כשקרן האולטימטיבי של המשא ומתן".

השר לוין השיב לתגובת ישראל ביתנו ומסר, "כל מה שאמרתי- אמת. ליברמן שהפיל בפעם השנייה ממשלת ימין, יצטרך לחיות עם מצפונו ועם אחריותו לנזק האדיר שגרם לאזרחי ישראל".