עמותת עטרת כהנים יוצאת יחד איתכם לקמפיין גיוס המונים שישמור על ירושלים מאוחדת על ידי המשך בניית מפעל ההתיישבות הגדל במזרח העיר.

ההתרמה תימשך בימים ראשון ושני למשך 48 שעות. היעד שהציבה העמותה הוא שלושה מיליון ש"ח, לצורך הוספת משפחות יהודיות ברחבי מזרח ירושלים והעיר העתיקה, גאולת קרקעות, וחיזוק הריבונות הישראלית.

עמותת עטרת כהנים החלה לפעול בשנת 1979 ברובע המוסלמי על מנת לחזור ולחדש את ההתיישבות היהודית מחוץ מכותלי הרובע היהודי ולייצר רוב יהודי ברבעים האחרים ובשכונות סביב העיר העתיקה.

עם השנים רכשה ושיפצה העמותה נכסים רבים והצליחה לשנות את המפה הדמוגרפית על ידי הכנסת משפחות יהודיות לאיזורים נוספים במזרח העיר.

העמותה פועלת גם בתחום ההסברה והסיורים ולשם כך הקימה את עמותת קדמת ירושלים. גם פעילות זו הוכיחה את עצמה ובכל שנה רבבות יהודים צועדים בכל רחבי העיר העתיקה ומזרח ירושלים.

בעמותה אומרים לקראת הקמפיין: "אנחנו רוצים להודות על התמיכה הגדולה של עם ישראל בשנה שעברה, ישנה עוד הרבה עבודה וארוכה הדרך כדי להבטיח את הריבונות הישראלית, מאז צה"ל השיב לידי העם היהודי את העיר העתיקה והחל במלאכת שחרור ירושלים.

"אנחנו פועלים על מנת לשמר את הריבונות ולהבטיח כי ירושלים תבנה ותכונן ותהפוך לקריה נאמנה, המאבקים הם קשים מאוד וכל בית שאנחנו מצליחים לקנות או לשפץ עולה הון רב, תמיכתו של הציבור תבטיח שנצליח בשליחות".