הזמר והמלחין המוערך חנן יובל חשף היום (שישי) תקרית שאירעה לו במטווח ירי, וגרמה לירידה באחוזי השמיעה.

''חברים, צריך לשמור על רגולציות וחוקים כל הזמן", אמר יובל בראיון לגלי צה''ל. "הלכתי למטווח לצורך חידוש רישיון אקדח שיש לי עשרות שנים. לא שאני הולך איתו אבל רישיון צריך לחדש מידי פעם".

יובל יודע שבעת מטווח לא עושים אף צעד בלי לקבל אישור ממדריך הירי, "היתה לי תקלה אז הנחתי את האקדח על המדף וביקשתי מהמדריך שהיה צמוד אלי לסדר אותו. בשביל לדבר איתו הורדתי את מגני האוזניים כי לא שומעים כלום בלעדיהם.

''דברתי איתו, הוא סידר ב-30 שניות ואמר לי 'תמשיך', אבל הוא לא אמר לי 'שים את המגנים ותמשיף'. הירייה הבאה היתה ללא מגנים".

יובל תיאר את שאירע: ''נפגעו לי האוזניים וככה אמשיך את חיי. זו מכה קשה לכל בנאדם, על אחת כמה וכמה למוסיקאי. נפגע לי כל הצד הימני שאחראי על הכיף של ההבנה.

''אני לא חירש והכל בסדר, אבל כשאני מתחבר לטלוויזיה למשל אני שם אוזניות כדי לשמוע כמו שצריך כי אחרת אני שומע עכור. גם המוסיקה באוטו היא לא מה שהיתה''.

לדבריו, ''קולות של קרייניות ברדיו מקבלים טוויסט של מיקי מאוס, לפעמים אני לא מבין מה הם אומרים. ההופעות ממשיכות. הטכנאי שצמוד אלי כל החיים אמר לי 'מיום שזה קרה לך ההופעות הרבה יותר טובות'".