נתניהו בישיבת מרכז הרב

העצרת המרכזית במלאת 52 שנה לאיחוד ירושלים התקיימה הערב (ראשון) בישיבת מרכז הרב, בהשתתפות ראש הממשלה, שרים, רבנים, אישי ציבור ותלמידי הישיבה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ''אני תמיד נרגש כשאני מגיע לכאן, מהתשואה הרוחנית של דבריך המופלאים הרב שפירא, אני זוכר את אביך זכר צדיק לברך, רואים את האילן האיתן, רואים את הגזע והענפים ואת העלים, וכשאני כאן עימכם ועם רבני הישיבה, אני מרגיש במשפחה כמו בני עמי, אשתי שרה נמצאת פה והיא לא מפחדת כלל.

''אני רואה שרים, סגני שרים, את הרב רפי ואת בצלאל ואת ראש העיר שלנו לשעבר ניר ברקת, וחברים רבים שנמצאים כאן וכמובן ראש העיר ירושלים, משה ליאון, משפחה, אני אומר זאת מעומק הלב בהערכה אמיתית לישיבה המפוארת הזו.

מרכז הרב: נתניהו התעטף בטלית והתרגש

''כל מי שלא רואה את שמחת יום ירושלים בישיבת מרכז הרב לא ראה... אתם יודעים את ההמשך. אפשר לשאוב פה הרבה מים חיים, איזו שמחה כבירה, איזו רוח גדולה, תודה לכם מקרב הלב''.

ראש הממשלה אמר עוד כי "החיים מלווים פשרות, אבל אתם גם יודעים שיש רגעים שאסור להתפשר, שחייבים להתעקש, לעמוד על שלנו. לא להרכין ראש".

"אני חושב שהמבחן של מנהיגים זה קודם כל לדעת להבחין בין שני הדברים. להתפשר כשצריך ולהתעקש כשצריך ולעמוד איתן מול העולם כולו אם צריך על הדברים שהם חיוניים לעתיד עמנו", דברי נתניהו.