סיור לירושלים
סיור לירושליםצילום: אם תרצו

כ-150 אנשים השתתפו היום (ראשון) בסיור של תנועת 'אם תרצו' בירושלים במסגרת חגיגות יום ירושלים, הסיור הוא חלק מתהליך הרחבת מערך הסיורים של התנועה למזרח ירושלים וחלקים נוספים.

המשתתפים, אשר הגיעו מכל קצוות הארץ, ביקשו לבחון את הנעשה בירושלים במהלך יום חגה. הסיור החל בביקור בהר הבית ובכותל המערבי והמשיך לסיור בעיר דוד ובשכונות מזרח ירושלים ותצפיות נוספות.

מ'אם תרצו נמסר כי סיור זה הוא חלק מהרחבת הפעילות של 'אם תרצו' לאחר הנסיון המוצלח של התנועה בסיורים לחברון. "מערך הסיורים לירושלים החל בעקבות בקשות רבות שהגיעו מהשטח וכן מתוך רצון לחשוף את האמת סביב העיר".

אלי יובל, אחד המשתתפים בסיור: "הגיע הזמן לריבונות אמיתית של מדינת ישראל בכל חלקי הארץ ובירושלים בירתנו הנצחית. 52 השנים לאיחודה של העיר הוכיחו כי אנחנו כאן כדי להישאר לעולמי עולמים".

יעל הכהן משדרות הוסיפה: "אין שני לחשיבותה וקדושתה של ירושלים בירתנו הנצחית. הגיע הזמן שעם ישראל יזכה להבין כי לאחר 71 שנים הוא בעל הבית על הארץ הזו ויש לפעול ללא לאות כדי לשמור על ריבונותנו כאן".

רכז הסיורים של 'אם תרצו, יהודה שרבאני אמר כי מערך הסיורים של תנועת אם תרצו ממשיך להתרחב "ואנו שמחים להמשיך לחשוף לציבור את פניה היפות והמיוחדות של ארץ ישראל, ובמיוחד של ירושלים דווקא ביום ירושלים".

שראבני הוסיף, "לאחר שאלפי אנשים וסטודנטים הגיעו בכל שנה לסיורי התנועה בחברון כעת הגיע להעלות גם את ירושלים על ראש שמחתנו ולחשוף את האמת סביב העיר לאלפי האנשים הצפויים לפקוד אותה. לפני 52 שנים לוחמי הצנחנים שחררו את העיר וכעת עלינו לשחררה מהארגונים הזרים הפועלים בעיר".