שמחה גולדין
שמחה גולדיןצילום: קובי ריכטר/TPS

אתמול האשים העיתונאי רון בן ישי ('ynet') בתוכניתו של אראל סג"ל ב-103fm את בני משפחת גולדין בכך שכל כינוס של משפחת גולדין באנדרטת חץ שחור מול רצועת עזה מעלה את המחיר של חמאס.

פרופסור שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין הי"ד המוחזק בידי חמאס, הגיב היום (שני) לטענות הללו.

"אין לי ויכוח אישי עם רון בן ישי. אני מבין שהוא ילד יתום אך הדוגמה האישית שלו אינה דומה לדוגמה שלנו בשום אופן. חמאס מחזיק בהדר ואורון וטוען שהם נכס. אנחנו, משפחת גולדין, קוראים להפוך את הנכס לנטל. השימוש במושג 'מחיר' על חיילי צה"ל קשה לי מאוד".

היית מצפה שמדינת ישראל תצא למבצע צבאי כדי לחלץ את הדר ואורון?

"אנחנו נמצאים בשבוע ה-58 להיעדרותו של הדר וממשלת ישראל לא עושה דבר כדי להחזיר את הבן שלי בחזרה. השארנו שני חיילים בעזה ואין משא ומתן להחזירם. אני כאבא נלחם על כך למען ההורים הבאים שבנם ייפול בשבי כדי שלא יעמדו במצב שאני נמצא בו קיום. אני עומד איפה שמדינת ישראל איננה. אני שם על מנת לחזק את אוכלוסיית הדרום שחוטפת וחוטפת בזמן שהאויב בצד השני מקבל את כל שהוא דורש".

אני מזדהה עם המחאה שלכם אך נראה שהם מקבלים מה שהם רוצים בלי קשר לשבויים

"אנחנו דורשים שנושא החזרת החיילים יהיה בראש סדר העדיפויות ובאופן קבוע. מי שאמר זאת לראשונה לפני ארבע שנים היה רה"מ בנימין נתניהו כשהבהיר שכל הסכם עם עזה יהיה מותנה בהחזרת החיילים. זו ההתחייבות שלו לנו וזה מה שאנחנו מצפים שיקרה. אני מזמין את כולם להצטרף למחאה".