המתנה המיוחדת של אמי פלמור לשרה שקדלע"מ

מנכ"לית משרד המשפטים, אמי פלמור, העניקה שי מיוחד לשרת המשפטים היוצאת איילת שקד: לוח שנה שבו מככבת שקד עם בכירות המשרד שמונו על ידה, ביניהן שופטות יוצאות אתיופיה, הקאדית האישה הראשונה, השופטת החרדית הראשונה והשופטת הדרוזית הראשונה.

פלמור הסבירה כי לוח השנה הוכן בתגובה לדברי השר לשעבר יוסף פריצקי, שאמר עם כניסת שקד לתפקיד כי "בפעם הראשונה בישראל יכולה שרת משפטים לככב בלוח שנה של מוסכים".

"לא יכולתי להתאפק והכנתי לוח שנה שבו את מופיעה עם כל הנשים שקידמת אותן. זו מהדורה מיוחדת ונדירה לא תהיה עוד אחת", ציינה פלמור.

פלמור אמרה בטקס כי "עובדי משרד המשפטים, כמשרתי ציבור, נאמנים ומחונכים למקצועיות ולממלכתיות, קמו כל בוקר נחושים להוכיח כי הם לא מה שסיפרו עליהם, כי ניתן לקדם את מדיניות הממשלה הנבחרת, והשרה בתוכה, תוך שמירה על עקרונות שלטון החוק והדמוקרטיה.

"היומיום עם איילת שקד הוא מירוץ תמידי, התמודדות עם סימני שאלה שהיא הרבתה להציב ולעורר בכך צורך לשוב ולבחון מדוע דברים פועלים כך ולא אחרת, חוויה של קשב אמיתי לעמדות ורעיונות ויוזמות- ונכונות להכריע, לגבות ולרוץ קדימה, ולקום למחרת בבוקר עם רעב לדבר הבא", הוסיפה מנכ''לית משרד המשפטים.

שקד בטקס הפרידה ממשרד המשפטים: עוד אשוב לכאןלע"מ