שגריר ישראל באו"ם דני דנון בשיחה עם ערוץ 7

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, שוחח השבוע עם כתב ערוץ 7 וסיפר על פעילותו במטה האו"ם ועל התכניות הפוליטיות להמשך הקריירה הפוליטית.

את הראיון הוא ערך בתום המצעד השנתי למען ישראל במנהטן: "אנחנו רגילים להתלונן ולהגיד שכל העולם נגדנו, האו"ם נגדנו, היום הוכחנו ההפך. יש לנו חברים טובים יהודים, נוצרים וגם שגרירים של האו"ם שצעדו יחד איתי בשדרה החמישית. ראו את האהבה האמיתית למדינת ישראל אנחנו לא לבד. יש לנו ידידים טובים בעולם".

"אני מקפיד לדבר על הזכות התנ"כית שלנו לארץ ישראל ולירושלים ורק אחר כך מדברים על משפט לאומי וזכויות היסטוריות. השיח הזה הוא חשוב ומשמעותי אנחנו משכנעים שגרירים".

דנון מתייחס לפיגוע הדקירה הקשה שארע בעיר בסוף השבוע: "לפני 52 שנה שחררנו את ירושלים אבל הקרב עוד לא הסתיים אנחנו מנהלים אותו גם במסדרונות האו"ם וגם ברחובות ירושלים אני מצדיע לשוטרים, לחיילים, לשוטרות והחיילות ששומרים עלינו ברחבי ירושלים והיום כל אחד יכול להגיע להתפלל בירושלים - נוצרים מוסלמים ויהודים. זה דבר ייחודי ונדיר".

על שאיפותיו וכוונותיו בעולם הפוליטי אמר: "אני מתכוון לחזור, לא בבחירות הקרובות - אני ממשיך בשליחות באו"ם, אבל בהחלט אני מתכוון לחזור עם הרבה מאוד כח ויוזמה כדי לתרום למדינת ישראל".