ארונה של נחמה ריבלין הוצב בתיאטרון ירושלים

ארונה של נחמה ריבלין ז"ל, רעיית נשיא המדינה, הוצב בצהריים (רביעי) בתיאטרון ירושלים כדי לאפשר לציבור רחב לחלוק לה כבוד אחרון.

בהמשך ייצא מסע הלוויה אל חלקת גדולי האומה בהר הרצל, שם ינשאו דברי הספד. לבקשת המשפחה, ובהוקרה על הליווי והאהבה שהעניקו אזרחי ישראל לנחמה בימי מחלתה, תתאפשר כניסה חופשית לציבור אל שני הטקסים.

השופט רובינשטיין חולק כבוד אחרון לנחמה ריבלין ז"ל

המשנה לנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, השופט בדימוס אליקים רובינשטיין, הגיע לחלוק כבוד אחרון לגברת ריבלין ואמר: "תמיד התרשמתי מגובה העיניים, מהצניעות. כל מה שאומרים וכותבים עכשיו זה היה הרושם שלי לפני שאמרו וכתבו את זה הרעיון הזה להיות קרוב לעם ולציבור, מצא חן בעיני, גם אצל הנשיא עצמו ".

מאבטחי בית הנשיא נושאים את ארונה של נחמה ריבלין
מאבטחי בית הנשיא נושאים את ארונה של נחמה ריבליןצילום: חזקי ברוך

מוקדם יותר היום פרסם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הודעת ניחומים לנשיא המדינה ראובן ריבלין בעקבות פטירת רעייתו נחמה ז"ל בגיל 73.

"מלאניה ואני שולחים את תנחומינו העמוקים לנשיא ראובן ריבלין ולמדינת ישראל כולה עם פטירתה של הגב' נחמה ריבלין", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

הוא הוסיף, "הגברת ריבלין ייצגה את ארצה האהובה בחן גדול ובזקיפות קומה. אנחנו נתגעגע אליה מאוד, יחד עם כל מכריה ואוהביה".

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, כתב בחשבון הטוויטר שלו, "סופי ואני שבורי לב לשמוע על לכתה של הגברת הראשונה נחמה ריבלין. הנשיא ריבלין, הקנדים מתאבלים איתך ושולחים לכם את תנחומינו העמוקים".

נחמה ריבליןלע"מ, ערך: אבי קנר