ח"כ מוטי יוגב
ח"כ מוטי יוגבצילום: קובי ריכטר/TPS

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), מתייחס הבוקר (חמישי) למתקפה החריפה אמש של "גורמים בבית היהודי" נגד יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ'.

"מזה חודשים, שגורמים עלומי שם המסתתרים מאחרי הכינוי 'בכירים בבית היהודי', מנסים לזרוע סכסוכים ופילוג, בין יושבי הראש וחברי הסיעה ממפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי", כתב יוגב בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "במקום שנבנה יחד את הבית היהודי, הם מניחים לבנת חבלה בבניין כוחה הפוליטי של הציונות הדתית. שפנים תזדהו".

"אנחנו נמשיך לבנות יחד, את הבית הפוליטי הרחב והגדול של הציונות הדתית, בראשות הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ וכל גורם שיבקש ונצליח לאחד עימו כוחות, להצלחת הציונות הדתית ועם ישראל", הוסיף יוגב.

נזכיר כי בהודעה אמש גיבו אותם גורמים את המתקפה של ראש הממשלה על ח"כ סמוטריץ', ''הבחירה הראשונה היא של ראש הממשלה והוא במפורש הציע לפרץ את תיק החינוך מהסיבה שהוא רואה בפרץ את מנהיג הציונות הדתית. 'ראש הממשלה נותן אמון מלא ביו''ר הבית היהודי להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. כמחליפו של נפתלי בנט בהנהגת הציונות הדתית".

''ראוי שלקראת המו"מ הקואליציוני שיערך מיד לאחר הבחירות הקרובות נפיק לקחים. לא ברור למה סמוטריץ' איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו"מ, בוחר לתקוף את ראש הממשלה במקום להסיק מסקנות. ראש הממשלה קבע כי הציונות הדתית ממשיכה להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. זו הייתה המשימה והמשימה הושלמה", הוסיפו הגורמים.