מצרים על כך
מצרים על כךצילום: טוויטר

תחנת גלי צה''ל פרסמה הבהרה בעקבות ציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר שלה, בו עיוותו את דבריה של יהודית קרפ, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר.

"מערכת גלי צה"ל מבקשת להבהיר את כותרת הציוץ בטוויטר של גל"צ בהמשך לראיון עם הגב' יהודית קרפ, בתכנית וילנסקי את סודרי – שלא כפי שנטען בכותרת הציוץ, הגב' קרפ לא השוותה בין תעמולת גבלס והנאצים לתעמולת הליכוד, ואנו מצרים על כך", נכתב בהבהרה.

"קרפ עמדה על כך שטענתם של ח"כ אוחנה – ושל אחרים – בדבר הצורך בחקיקת פסקת ההתגברות, מבוססת על דברי כזב חוזרים ונשנים. בהקשר זה, הזכירה קרפ את האמירה, המיוחסת לשר התעמולה הנאצי יוזף גבלס, לפיה שקר שמסופר אלף פעמים, הופך לאמת", הסבירו בגלי צה''ל.

כאמור, לפני ארבעה הימים נכתב בחשבון הטוויטר של גלי צה"ל כי קרפ השוותה בין תעמולת הליכוד לזו של גבלס והנאצים, במהלך ריאיון לתוכנית "וילנסקי את סודרי".

ראש הממשלה נתניהו התייחס לדבריה של קרפ כפי שהוצגו בציוץ המסולף, "נראה שהיא לא הצביעה לליכוד", כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו, "זאת השוואה הזויה ומסוכנת שמטרתה לעשות דה-לגיטימציה לרוב עצום של אזרחי ישראל, שבחרו בליכוד בזכות ההישגים הגדולים".

כאמור, בגלי צה''ל פרסמו הבהרה בטוויטר על הפייק הניוז שהפיצו ברשת החברתית. הציוץ המקורי נמחק.